Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Jeżeli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej biznes.pocztowy.pl zaloguj się do Banku. Wniosek do wypełnienia monitoringu kredytowego dla Wspólnot Mieszkaniowych znajdziesz w zakładce:
Wnioski -> Aktualizacja danych. Monitoring ekspozycji kredytowych -> Monitoring Wspólnot Mieszkaniowych -> Złóż wniosek
Jeżeli nie posiadasz dostępu do bankowości elektronicznej biznes.pocztowy.pl możesz złożyć wniosek tutaj.
Bank uznaje spełnienie obowiązku dostarczenia polisy ubezpieczeniowej po otrzymaniu:
- aktualnej polisy niezwłocznie po zakończeniu terminu poprzedniej,
- potwierdzenia dokonania cesji na rzecz Banku na polisie bądź na odrębnym dokumencie wystawionym przez towarzystwo ubezpieczeń,
- potwierdzenia opłacenia składek,
- faktury (jeśli dotyczy).
Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć w komplecie, w formie elektronicznej na adres Polisy@pocztowy.pl, bądź w wersji papierowej na adres: Bank Pocztowy S. A. ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Polisa” lub w najbliższym Oddziale/Placówce Banku.
Każdy Przedsiębiorca posiadający aktywne saldo subwencji przed rocznicą zawarcia umowy z PFR otrzyma wiadomość SMS z Banku Pocztowego S.A. o udostępnieniu Formularza umorzenia w swojej bankowości elektronicznej. Wiadomości z Banku będą wysyłane na numer telefonu komórkowego znajdującego się w kartotece firmowej zatem prosimy o weryfikację czy Państwa dane są aktualne. W przypadku zidentyfikowania nieaktualnych danych prosimy o niezwłoczne udanie się do najbliższej placówki Banku Pocztowego S.A. lub kontakt z naszą infolinią pod numerem: 52 349 9499, celem aktualizacji danych.
Szczegółowe informacje, jak prawidłowo złożyć oświadczenie o rozliczeniu subwencji znajdziesz tutaj>>