W aplikacji mobilnej Pocztowy doceniamy intuicyjność i prostotę obsługi. Bankowość mobilna Banku Pocztowego to też szybkość i bezpieczny dostęp do pieniędzy.
Bankowość mobilna to bank w zasięgu ręki
Osobiście częściej korzystam z aplikacji mobilnej Pocztowy na smartfonie, który zawsze mam przy sobie, niż na tablecie. To dla mnie kwintesencja aplikacji mobilnej i banku w zasięgu ręki. Dosłownie, i w przenośni. Nie ogranicza mnie wtedy czas ani miejsce. Z aplikacji bankowej na smartfonie korzystam jak chcę, gdzie chcę i co najważniejsze, kiedy chcę. Nie ważne czy chcę tylko sprawdzić stan konta (BTW: z aplikacją mobilną Pocztowy saldo sprawdzam bez konieczności logowania), zrobić szybki przelew czy doładować telefon. Dzięki bankowości mobilnej robię to naprawdę szybko i wygodnie.
Wygoda i bezpieczeństwo bankowości mobilnej
Jak większość rozwiązań w dzisiejszych czasach, również aplikacja mobilna Pocztowy pozwala wiele rzeczy zrobić szybciej. Bo przecież zawsze się spieszymy. Zapewnia także bezpieczeństwo, co w przypadku bankowości i Waszych pieniędzy jest zwyczajnie kwestią must have.
Dostęp do bankowości mobilnej: PIN, Touch ID lub Face ID
Logowanie do bankowości mobilnej Pocztowy jest takie, jakiego oczekiwałem, szybkie i wygodne. Powiem więcej, każdy wybierze sposób, w jaki chce się zalogować. Do wyboru mamy bowiem aż trzy bezpieczne metody logowania: PIN-em lub biometrycznie, tj. odciskiem palca bądź z wykorzystaniem Face ID. Ci, dla których PIN to przeżytek, zapewne wybiorą jedną z pozostałych dwóch opcji. Bezsprzeczną zaletą logowania odciskiem palca czy Face ID jest dla mnie to, że po prostu nie pomylę PIN-u (wszyscy mamy ich do zapamiętania zbyt wiele). Wówczas do aplikacji mobilnej dostanę się szybko skanując palec lub twarz na telefonie. To naprawdę działa i jest bezpieczne.
Bezpieczne i intuicyjne korzystanie z bankowości mobilnej
Jasne jest, że nie ściągamy aplikacji mobilnej z Google Play czy App Store (dostępne wersje na urządzenia z systemem Android oraz iOS), tylko po to, by ją mieć. Moim osobistym celem jest wygoda i dostępność gdzie chcę i kiedy chcę.
Na co pozwala mi bankowość mobilna
Szybkie, wygodne i bezpieczne dokonywanie przelewów (w tym natychmiastowych), błyskawiczne autoryzowanie przelewów do 1000 zł dzięki Touch ID oraz Face ID, płacenie telefonem z użyciem BLIK, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Autopay, czy doładowanie telefonu – także to umożliwia mi aplikacja mobilna Pocztowy. Dzięki metodzie 3D-Secure uzyskuję dodatkową ochronę dla płatności kartami online. Ponadto bankowość mobilna Pocztowy wprowadza do mojego życia coś, co bardzo cenię – porządek w finansach.
Moduł faktur i kalendarz pilnują dla mnie porządku
Dzięki tym rozwiązaniom w mojej aplikacji mobilnej już nie muszę wpisywać ręcznie danych z faktury do opłacenia – wgrywam je w formie elektronicznej lub robię zdjęcie faktury smartfonem, by dane automatycznie wczytały się do formatki przelewu i pozwoliły mi dokonać płatności jednym kliknięciem. Mogę też eksportować terminy płatności do kalendarza, łatwo ustawić przypomnienie o ważnych terminach płatności, wykonywać płatności bezpośrednio z kalendarza oraz znacznie więcej. Moduł faktur i kalendarz dostępne są także w nowej bankowości internetowej Pocztowy24.
Market w telefonie – wygodny dostęp do dodatkowych usług
Od kiedy korzystam z bankowości mobilnej Pocztowy mam poczucie, że mam stały dostęp do informacji o propozycjach banku wtedy, kiedy sam chcę, a nie wtedy kiedy to bank zdecyduje się do mnie zadzwonić. Dzięki Marketowi dostępnemu z poziomu mojego smartfona wiem o nowych produktach i usługach i sam decyduję czy i kiedy z nich skorzystać. Przykład – gdyby dziś zadzwonił do mnie bankowy doradca z propozycją kredytu pewnie bym odmówił, ale jeśli jutro będę potrzebował szybkiego dostępu do dodatkowych pieniędzy po prostu wejdę do Marketu w aplikacji mobilnej i złożę wniosek o kredyt online. Będę mógł, bo mam bankowość mobilną.