Jak nadać przekaz pieniężny:
Online
Zaloguj się do bankowości online.pocztowy.pl podając NIK i hasło. Wypełnij dane odbiorcy, wpisz wszystkie detale zlecanej transakcji, zaakceptuj ją kodem SMS. W kolejnym SMS-ie otrzymasz numer referencyjny transakcji, który przekaż odbiorcy. Pieniądze mogą dotrzeć na miejsce nawet w 10 minut! W godzinach pracy agenta i z zastrzeżeniem lokalnych przepisów.
W placówce
Udaj się do najbliższej Placówki Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej, pamiętaj o przyniesieniu dokumentu tożsamości oraz danych odbiorcy. Konieczne będzie przedstawienie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość, tj. w przypadku rezydentów – paszport polski lub dowód osobisty, w przypadku nierezydentów – paszport zagraniczny, karta stałego pobytu, dowód osobisty z kraju Unii Europejskiej. Przekaż przedstawicielowi Banku lub Poczty ustnie wszelkie detale transakcji, zweryfikuj poprawność danych na wydrukowanym dokumencie, opłać przekaz, a następnie odbierz numer referencyjny transakcji. Podaj odbiorcy numer referencyjny przekazu. Pieniądze mogą dotrzeć na miejsce nawet w 10 minut! W godzinach pracy agenta i z zastrzeżeniem lokalnych przepisów.
Jak odebrać przekaz pieniężny:
Online
Zaloguj się do bankowości online.pocztowy.pl podając NIK i hasło. Wpisz numer referencyjny i kraj nadania przekazu. Wskaż rachunek, na który mają wpłynąć środki z przekazu. Uzupełnij wszystkie wymagane pola i zaakceptuj odbiór kodem SMS. Pieniądze zostaną zaksięgowane na wskazanym przez Ciebie rachunku.
W placówce
Zanotuj numer przekazu, który otrzymasz od nadawcy. Udaj się do najbliższej Placówki Banku Pocztowego lub Poczty. Pamiętaj o numerze referencyjnym przekazu oraz dokumencie tożsamości. Konieczne będzie przedstawienie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość. W przypadku rezydentów – paszport polski lub dowód osobisty, w przypadku nierezydentów – paszport zagraniczny. Przedstawiciel naszego Banku lub Poczty sprawdzi Twoje dane, zweryfikuje transakcję oraz wypłaci Twoje pieniądze.