Wyciąg z Taryfy Opłat i Prowizji

Produkty Banku Pocztowego

Konto w Porządku Start

Konto w Porządku1)

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Konto w Porządku Start

1.

PROWADZENIE RACHUNKU PŁATNICZEGO

1.1

Opłata za prowadzenie rachunku płatniczego

miesięcznie
(opłata pobierana
na początku
kolejnego miesiąca)

 


0 zł



2.

POLECENIA PRZELEWU, ZLECENIA STAŁE I POLECENIA ZAPŁATY

2.1

Polecenie przelewu zewnętrznego (w tym polecenie przelewu do Urzędu Skarbowego) i polecenie przelewu wewnętrznego, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej6) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) usługę bankowości telefonicznej6) (konsultant)

od każdego polecenia przelewu

6 zł

c) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

 od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.2

Polecenie przelewu SEPA realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej6)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) placówkę Banku/drogą korespondencyjną

od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.3

Polecenie przelewu natychmiastowego na rachunek w innym banku, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej (mobilnej)6)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

b) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej6) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

c) usługę bankowości telefonicznej (konsultant)6)

od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.4

Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku płatniczego

od każdego przekazu

 9 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty
Polskiej S.A.5)

2.5

Polecenie przelewu realizowane systemem SORBNET

od każdego polecenia przelewu

25 zł

2.6

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie zlecenia stałego, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej6)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną/ usługę bankowości telefonicznej6) (konsultant)

od każdego zlecenia

5 zł

2.7

Realizacja zlecenia stałego

od każdego zlecenia

0 zł

2.8

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie polecenia zapłaty dłużnika, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej 6) (tylko zawieszenie i odwołanie)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

od każdego zlecenia

5 zł

2.9

Realizacja polecenia zapłaty

od każdego polecenia zapłaty

0 zł

3.

WYPŁATY I WPŁATY GOTÓWKI W ZŁOTYCH

3.1

Wpłata gotówki na rachunek płatniczy w placówce Banku lub placówce pocztowej

 za każdą wpłatę gotówki

6 zł 

3.2

Wypłata gotówki z rachunku płatniczego w placówce Banku lub placówce pocztowej

 

za każdą wypłatę gotówki

 

6 zł

3.3

Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

za każdą wypłatę i dostarczenie gotówki

12 zł

4.

USŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ6)/ TELEFONICZNEJ6)

4.1

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej6) listem na adres korespondencyjny

za każde hasło

7 zł

4.2

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej lub usługi bankowości
elektronicznej6) SMS-em

za każde hasło

0 zł

4.3

Zapytanie o saldo rachunku za pośrednictwem usługi bankowości telefonicznej6) (konsultant)2)

za każde zapytanie

7 zł

4.4Przelew BLIK na telefonza każdy przelew0 zł




5.

WYCIĄGI Z RACHUNKU PŁATNICZEGO, ODPISY, POWIADOMIENIA, UPOMNIENIA, ZESTAWIENIA 

5.1

 

a) Udostępnienie wyciągu w placówce Banku lub placówce pocztowej w formie papierowej

za każdy wyciąg

0 zł

b) Dostarczenie wyciągu miesięcznego na adres e-mail

za każdy wyciąg

0 zł

5.2

Dostarczenie wyciągu miesięcznego w formie papierowej na adres korespondencyjny

za każdy wyciąg

7 zł

5.3

Wygenerowanie wyciągu w usłudze bankowości elektronicznej, w placówce Banku lub placówce
pocztowej

za każdy wyciąg

0 zł

5.4

Sporządzenie odpisu wyciągu / zestawienia opłat / zestawienia transakcji płatniczych/ obrotów /
potwierdzenia transakcji płatniczej

za każdy dokument

20 zł

5.5

Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku płatniczym3)

za każde upomnienie/ wezwanie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane

nie więcej niż
18 zł4)

5.6

Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

a) w formie elektronicznej (email)

za każde powiadomienie

0 zł

b) w formie sms

za każde powiadomienie

0,20 zł

c) telefonicznie

za każde powiadomienie

2,50 zł

d) w formie papierowej

za każde powiadomienie

9 zł

6.

INNE

6.1

Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa do rachunku płatniczego

za każde ustanowienie/odwołanie

12 zł

6.2

Ustanowienie/odwołanie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci

za każde ustanowienie/odwołanie

15 zł

6.3

Sporządzenie aneksu do umowy rachunku płatniczego7)

za każdy aneks

25 zł

6.4

Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

za każdą przesyłkę

7 zł

6.5

Zastrzeżenie formularzy płatniczych

za każde zastrzeżenie

7 zł

6.6

Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Posiadacza rachunku dotyczącej blokady środków na rachunku płatniczym

za każdą blokadę

25 zł

 

1) Rachunek płatniczy z różnymi wariantami cenowymi, który przeznaczony jest dla poszczególnych grup wiekowych Posiadacza:

-     Konto w Porządku Start – wyłącznie dla osób w wieku od 13 do 25 lat,

-     Konto w Porządku – wyłącznie dla osób w wieku od 26.

W przypadku rachunków indywidualnych, począwszy od pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym Posiadacz spełnił kryterium wieku, Posiadacza obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku Posiadacza.

W przypadku rachunków wspólnych, Współposiadaczy obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego wg wieku młodszego Posiadacza. Począwszy od pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym obaj Posiadacze spełnili kryterium wieku, Posiadaczy obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku obu Posiadaczy. W każdym przypadku Posiadacze mogą zdecydować o wyborze wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku starszego Posiadacza.

Szczegółowe zasady otwierania i prowadzenia rachunku płatniczego znajdują się w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków dla osób fizycznych w Banku Pocztowym S.A.

2) Opłata nie dotyczy Posiadaczy, którzy wraz z zapytaniem o saldo składają dyspozycję dotyczącą operacji na rachunku płatniczym (np. składają polecenia przelewu do realizacji, składają zlecenie stałe, zakładają lokatę, itp.). Opłata nie jest pobierana w przypadku zapytania o saldo rachunku płatniczego z zajęciem środków przez komornika lub inną instytucję upoważnioną do zajęcia środków na rachunku.

3) Jako zadłużenie na rachunku płatniczym Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

4) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

5) Cennik Poczty Polskiej S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.poczta-polska.pl oraz w placówkach pocztowych.

6) Nazwy handlowe serwisów internetowych, aplikacji mobilnej i usługi bankowości telefonicznej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie

7) Z wyjątkiem zmiany wariantu rachunku płatniczego.

Konto w Porządku

Konto w Porządku1)

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Konto w Porządku

1.

PROWADZENIE RACHUNKU PŁATNICZEGO

1.1

Opłata za prowadzenie rachunku płatniczego

miesięcznie
(opłata pobierana
na początku
kolejnego miesiąca)

0 zł 

2.

POLECENIA PRZELEWU, ZLECENIA STAŁE I POLECENIA ZAPŁATY

2.1

Polecenie przelewu zewnętrznego (w tym polecenie przelewu do Urzędu Skarbowego) i polecenie przelewu wewnętrznego:

a) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej6) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) usługę bankowości telefonicznej6) (konsultant)

od każdego polecenia przelewu

6 zł

c) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.2

Polecenie przelewu SEPA realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej6)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) placówkę Banku/drogą korespondencyjną

od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.3

Polecenie przelewu natychmiastowego na rachunek w innym banku, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej (mobilnej)6)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

b) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej6) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

c) usługę bankowości telefonicznej (konsultant)6)

od każdego polecenia przelewu

6 zł

2.4

Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku płatniczego

od każdego przekazu

9 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej S.A.5)

2.5

Polecenie przelewu realizowane systemem SORBNET

od każdego polecenia przelewu

25 zł

2.6

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie zlecenia stałego, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej6)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną/ usługę bankowości telefonicznej6) (konsultant)

od każdego zlecenia

5 zł

2.8

Realizacja zlecenia stałego

od każdego zlecenia

0 zł

2.9

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie polecenia zapłaty dłużnika, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej 6) (tylko zawieszenie i odwołanie)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

od każdego zlecenia

4 zł

2.10

Realizacja polecenia zapłaty

od każdego polecenia zapłaty

0 zł

3.

WYPŁATY I WPŁATY GOTÓWKI W ZŁOTYCH

3.1

Wpłata gotówki na rachunek płatniczy w placówce Banku lub placówce pocztowej

za każdą wpłatę gotówki

6 zł

3.2

Wypłata gotówki z rachunku płatniczego w placówce Banku lub placówce pocztowej

za każdą wypłatę gotówki

6 zł

3.3

Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

za każdą wypłatę i dostarczenie gotówki

12 zł

4.

USŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ6)/ TELEFONICZNEJ6)

4.1

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej6) listem na adres korespondencyjny

za każde hasło

7 zł

4.2

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej lub usługi bankowości
elektronicznej6) SMS-em

za każde hasło

0 zł

4.3

Zapytanie o saldo rachunku za pośrednictwem usługi bankowości telefonicznej6) (konsultant)2)

za każde zapytanie

7 zł

4.4Przelew BLIK na telefonza każdy przelew0 zł




5.

WYCIĄGI Z RACHUNKU PŁATNICZEGO, ODPISY, POWIADOMIENIA, UPOMNIENIA, ZESTAWIENIA

5.1

 

a) Udostępnienie wyciągu w placówce Banku lub placówce pocztowej w formie papierowej

za każdy wyciąg

0 zł

b) Dostarczenie wyciągu miesięcznego na adres e-mail

za każdy wyciąg

0 zł

5.2

Dostarczenie wyciągu miesięcznego w formie papierowej na adres korespondencyjny

za każdy wyciąg

7 zł

5.3

Wygenerowanie wyciągu w usłudze bankowości elektronicznej, w placówce Banku lub placówce
pocztowej

za każdy wyciąg

0 zł

5.4

Sporządzenie odpisu wyciągu / zestawienia opłat / zestawienia transakcji płatniczych/ obrotów /
potwierdzenia transakcji płatniczej

za każdy dokument

20 zł

5.5

Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku płatniczym3)

za każde upomnienie/ wezwanie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane

nie więcej niż
18 zł4)

5.6

Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

a) w formie elektronicznej (email)

za każde powiadomienie

0 zł

b) w formie sms

za każde powiadomienie

0,20 zł

c) telefonicznie

za każde powiadomienie

2,50 zł

d) w formie papierowej

za każde powiadomienie

9 zł

6.

INNE

6.1

Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa do rachunku płatniczego

za każde ustanowienie/odwołanie

12 zł

6.2

Ustanowienie/odwołanie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci

za każde ustanowienie/odwołanie

15 zł

6.3

Sporządzenie aneksu do umowy rachunku płatniczego7)

za każdy aneks

25 zł

6.4

Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

za każdą przesyłkę

7 zł

6.5

Zastrzeżenie formularzy płatniczych

za każde zastrzeżenie

7 zł

6.6

Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Posiadacza rachunku dotyczącej blokady środków na rachunku płatniczym

za każdą blokadę

25 zł

 

1) Rachunek płatniczy z różnymi wariantami cenowymi, który przeznaczony jest dla poszczególnych grup wiekowych Posiadacza:

- Konto w Porządku Start – wyłącznie dla osób w wieku od 13 do 25 lat,

- Konto w Porządku – wyłącznie dla osób w wieku od 26.

W przypadku rachunków indywidualnych, począwszy od pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym Posiadacz spełnił kryterium wieku, Posiadacza obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku Posiadacza.

W przypadku rachunków wspólnych, Współposiadaczy obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego wg wieku młodszego Posiadacza. Począwszy od pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym obaj Posiadacze spełnili kryterium wieku, Posiadaczy obowiązują opłaty i prowizje określone dla wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku obu Posiadaczy. W każdym przypadku Posiadacze mogą zdecydować o wyborze wariantu cenowego odpowiedniego dla wieku starszego Posiadacza.

Szczegółowe zasady otwierania i prowadzenia rachunku płatniczego znajdują się w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków dla osób fizycznych w Banku Pocztowym S.A.

2) Opłata nie dotyczy Posiadaczy, którzy wraz z zapytaniem o saldo składają dyspozycję dotyczącą operacji na rachunku płatniczym (np. składają polecenia przelewu do realizacji, składają zlecenie stałe, zakładają lokatę, itp.). Opłata nie jest pobierana w przypadku zapytania o saldo rachunku płatniczego z zajęciem środków przez komornika lub inną instytucję upoważnioną do zajęcia środków na rachunku.

3) Jako zadłużenie na rachunku płatniczym Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

4) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

5) Cennik Poczty Polskiej S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.poczta-polska.pl oraz w placówkach pocztowych.

6) Nazwy handlowe serwisów internetowych, aplikacji mobilnej i usługi bankowości telefonicznej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie

7) Z wyjątkiem zmiany wariantu rachunku płatniczego.

Pocztowy Rachunek Podstawowy

Pocztowy Rachunek Podstawowy

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Pocztowy Rachunek Podstawowy

1.

PROWADZENIE RACHUNKU PŁATNICZEGO

1.1

Opłata za prowadzenie rachunku płatniczego

miesięcznie
(opłata pobierana
na początku
kolejnego miesiąca)


0 zł

2.

POLECENIA PRZELEWU, ZLECENIA STAŁE I POLECENIA ZAPŁATY

2.1

Polecenie przelewu zewnętrznego (w tym polecenie przelewu do Urzędu Skarbowego) i polecenie przelewu wewnętrznego, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej5) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) usługę bankowości telefonicznej5) (konsultant)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

c) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

od każdego polecenia przelewu

0 zł

2.2

Polecenie przelewu SEPA realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej 5)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

b) placówkę Banku/drogą korespondencyjną

od każdego polecenia przelewu

0 zł

2.3

Polecenie przelewu natychmiastowego na rachunek w innym banku, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej (mobilnej)5)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

b) usługę bankowości elektronicznej / usługę bankowości telefonicznej5) (IVR)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

c) usługę bankowości telefonicznej (konsultant)5)

od każdego polecenia przelewu

5 zł

2.4

Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku płatniczego

od każdego przekazu

9 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej S.A.4)

2.5

Polecenie przelewu realizowane systemem SORBNET

od każdego polecenia przelewu

25 zł

2.6

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie zlecenia stałego, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej5)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną/ usługę bankowości telefonicznej5) (konsultant)

od każdego zlecenia

0 zł

2.7

Realizacja zlecenia stałego

od każdego zlecenia

0 zł

2.8

 

 

Złożenie/ modyfikacja/ odwołanie polecenia zapłaty dłużnika, realizowane przez:

a) usługę bankowości elektronicznej5) (tylko zawieszenie i odwołanie)

od każdego zlecenia

0 zł

b) placówkę Banku lub placówkę pocztową/ drogą korespondencyjną

od każdego zlecenia

0 zł

2.9

Realizacja polecenia zapłaty

od każdego polecenia zapłaty

0 zł

3.

WYPŁATY I WPŁATY GOTÓWKI W ZŁOTYCH

3.1

Wpłata gotówki na rachunek płatniczy w placówce Banku lub placówce pocztowej

za każdą wpłatę gotówki

0 zł

3.2

Wypłata gotówki z rachunku płatniczego w placówce Banku lub placówce pocztowej

za każdą wypłatę gotówki

0 zł

3.3

Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

za każdą wypłatę i dostarczenie gotówki

10 zł

4.

USŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ5)/ TELEFONICZNEJ5)

4.1

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej5) listem na adres korespondencyjny

za każde hasło

7 zł

4.2

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej lub usługi bankowości
elektronicznej5) SMS-em

za każde hasło

0 zł

4.3

Zapytanie o saldo rachunku za pośrednictwem usługi bankowości telefonicznej5) (konsultant)3)

za każde zapytanie

7 zł

4.4Przelew BLIK na telefonza każdy przelew0 zł




5.

WYCIĄGI Z RACHUNKU PŁATNICZEGO, ODPISY, POWIADOMIENIA, UPOMNIENIA, ZESTAWIENIA

5.1

 

a) Udostępnienie wyciągu w placówce Banku lub placówce pocztowej w formie papierowej

za każdy wyciąg

0 zł

b) Dostarczenie wyciągu miesięcznego na adres e-mail

za każdy wyciąg

0 zł

5.2

Dostarczenie wyciągu miesięcznego w formie papierowej na adres korespondencyjny

za każdy wyciąg

0 zł

5.3

Wygenerowanie wyciągu w usłudze bankowości elektronicznej, w placówce Banku lub placówce
pocztowej

za każdy wyciąg

0 zł

5.4

Sporządzenie odpisu wyciągu / zestawienia opłat / zestawienia transakcji płatniczych/ obrotów /
potwierdzenia transakcji płatniczej

za każdy dokument

20 zł

5.5

Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku płatniczym1)

za każde upomnienie/ wezwanie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane

nie więcej niż
18 zł2)

5.6

Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

a) w formie elektronicznej (email)

za każde powiadomienie

0 zł

b) w formie sms

za każde powiadomienie

0 zł

c) telefonicznie

za każde powiadomienie

2 zł

d) w formie papierowej

za każde powiadomienie

7 zł

6.

INNE

6.1

Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa do rachunku płatniczego

za każde ustanowienie/odwołanie

12 zł

6.2

Ustanowienie/odwołanie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci

za każde ustanowienie/odwołanie

15 zł

6.3

Sporządzenie aneksu do umowy rachunku6) płatniczego

za każdy aneks

25 zł

6.4

Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

za każdą przesyłkę

7 zł

6.5

Zastrzeżenie formularzy płatniczych

za każde zastrzeżenie

7 zł

6.6

Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Posiadacza rachunku dotyczącej blokady środków na rachunku płatniczym

za każdą blokadę

25 zł


1) Jako zadłużenie na rachunku płatniczym Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.
2)Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego

3) Opłata nie dotyczy Posiadaczy, którzy wraz z zapytaniem o saldo składają dyspozycję dotyczącą operacji na rachunku płatniczym (np. składają polecenia przelewu do realizacji, składają zlecenie stałe, zakładają lokatę, itp.). Opłata nie jest pobierana w przypadku zapytania o saldo rachunku płatniczego z zajęciem środków przez komornika lub inną instytucję upoważnioną do zajęcia środków na rachunku

4) Cennik Poczty Polskiej S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.poczta-polska.pl oraz w placówkach pocztowych.

5) Nazwy handlowe serwisów internetowych, aplikacji mobilnej i usługi bankowości telefonicznej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie

 6) Z wyjątkiem zmiany wariantu rachunku płatniczego

Lokaty

Rachunki terminowych lokat oszczędnościowych

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Rachunki terminowych lokat oszczędnościowych

1.

OTWARCIE I PROWADZENIE RACHUNKÓW, UDOSTĘPNIANIE USŁUG

1.1

Otwarcie rachunku

jednorazowo

0 zł

1.2

Prowadzenie rachunku

miesięcznie

0 zł

1.3

Sporządzenie aneksu do umowy rachunku

za każdy aneks

25 zł

1.4

Ustanowienie/odwołanie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci

za każde ustanowienie/odwołanie

15 zł

1.5

Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa do rachunku

za każde ustanowienie/odwołanie

12 zł

2.

ZWROT ŚRODKÓW Z LOKATY W FORMIE POLECENIA PRZELEWU W ZŁ

2.1

Polecenie przelewu na rachunek w innym banku:

a) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych

od każdego polecenia przelewu

6 zł

b) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych, zakładanych przez www (kapitał + odsetki)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

2.2

Polecenie przelewu SEPA:

 

 

 

a) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych

od każdego polecenia przelewu

6 zł

 

b) z rachunku terminowych lokat oszczędnościowych, zakładanych przez www (kapitał + odsetki)

od każdego polecenia przelewu

0 zł

2.3

Polecenie przelewu realizowane systemem SORBNET

od każdego polecenia przelewu

25 zł

3.

WYCIĄGI Z RACHUNKU, ODPISY, POTWIERDZENIA I INNE

3.1

Wydanie na wniosek Posiadacza potwierdzenia dokonania operacji na  rachunku zleconej drogą korespondencyjną

od każdego potwierdzenia

10 zł

3.2

Wydanie na wniosek Posiadacza potwierdzenia dokonania operacji na rachunku zleconej drogą telefoniczną

od każdego potwierdzenia

10 zł

3.3

Sporządzenie odpisu obrotów/ wyciągu

za każdy odpis

20 zł

3.4

Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Posiadacza dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

za każdą blokadę

25 zł

3.5

Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku1)

za każdy przekaz

9 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej S.A.2)

 

1) Dotyczy wypłaty w zł.

2) Cennik Poczty Polskiej S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.poczta-polska.pl oraz w placówkach pocztowych

Konto Oszczędnościowe

Konto Oszczędnościowe

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Konto Oszczędnościowe

1.

Otwarcie rachunku płatniczego (oszczędnościowego)

jednorazowo

0 zł

1.1

Prowadzenie rachunku płatniczego (oszczędnościowego)

miesięcznie

0 zł

2.Wpłata gotówki dokonana w placówce Banku/placówce pocztowejza każdą wpłatę gotówki6 zł

3.

Wypłata gotówki dokonywana w placówce Banku / placówce pocztowej

za każdą wypłatę gotówki

10 zł

4.

Polecenie przelewu wewnętrznego (pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku)1)

za każde polecenie przelewu

pierwsze polecenie przelewu w m-cu 0zł, każde kolejne 10zł

5.

Polecenie przelewu na rachunek prowadzony w innym banku1) oraz polecenie przelewu SEPA

za każde polecenie przelewu

10 zł

6.

Polecenie przelewu natychmiastowego w złotych na rachunek w innym banku realizowany za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej lub usługi bankowości telefonicznej7) (konsultant)

za każde polecenie przelewu

10 zł

7.

Polecenie przelewu realizowane systemem SORBNET

za każde polecenie przelewu

25 zł

8.

Przygotowanie i realizacja przekazu pocztowego z rachunku płatniczego (oszczędnościowego)

od każdego przekazu

9 zł plus poniesiony przez Bank koszt wysyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej S.A.6)

9.

Wygenerowanie i dostarczenie hasła do usługi bankowości telefonicznej7), listem na adres korespondencyjny

za każde hasło

7 zł

10.

Zapytanie o saldo za pośrednictwem usługi bankowości telefonicznej7) (konsultant)2)

za każde zapytanie

7 zł

11.

Zlecenie stałe/polecenie zapłaty

za każde wykonane zlecenie stałe/polecenie zapłaty

10 zł

12.

Dostarczenie Posiadaczowi gotówki pod wskazany adres na podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty

za każde dostarczenie

15 zł

13.

Wyciągi z rachunku płatniczego (dotyczy Posiadaczy, którzy zawarli umowę lub dokonali wyboru formy wyciągu w okresie przed 20.12.2018 r.):

a) miesięcznego w formie elektronicznej

za każdy wyciąg

0 zł

b) miesięcznego w formie papierowej – dla rachunków otwartych od 1 lipca 2015 r.

za każdy wyciąg

7 zł

c) miesięcznego w formie papierowej – dla rachunków otwartych przed 1 lipca 2015 r.

za każdy wyciąg

5 zł

d) kwartalnego w formie papierowej

za każdy wyciąg

0 zł

14.

Wyciągi z rachunku płatniczego (dotyczy Posiadaczy, którzy zawarli umowę lub dokonali wyboru formy wyciągu w okresie od 20.12.2018 r.):

 

a) Udostępnienie wyciągu w placówce Banku lub placówce pocztowej w formie papierowej

za każdy wyciąg

0 zł

 

b) Dostarczenie wyciągu miesięcznego na adres e-mail

za każdy wyciąg

0 zł

15.Wygenerowanie wyciągu w usłudze bankowości elektronicznejza każdy wyciąg0 zł

16.

Dostarczenie wyciągu miesięcznego w formie papierowej na adres korespondencyjny

za każdy wyciąg

7 zł

17.

Sporządzenie odpisu wyciągu / zestawienia opłat / zestawienia transakcji płatniczych / obrotów / potwierdzenie transakcji płatniczej

za każdy dokument

20 zł

18.

Sporządzenie aneksu do umowy rachunku z tytułu zmiany rachunku płatniczego

za każdy aneks

25 zł

19.

Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia płatniczego:

a) w formie elektronicznej (email)

za każde powiadomienie

0 zł

b) w formie sms

za każde powiadomienie

0,20 zł

c) telefonicznie

za każde powiadomienie

2,5 zł

d) w formie papierowej

za każde powiadomienie

7 zł

20.

Pisemne upomnienie dotyczące powstania zadłużenia na rachunku3)

za każde upomnienie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie

nie więcej niż 18 zł 5)

21.

Ustanowienie/odwołanie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci

za każde ustanowienie/odwołanie

15 zł

22.

Ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa

za każde ustanowienie/odwołanie

12 zł

23.

Wydanie dokumentów płatniczych i/lub kopert

za każdą przesyłkę

7 zł

24.

Przyjęcie i wykonanie dyspozycji Posiadacza dotyczącej blokady środków na rachunku bankowym

za każdą blokadę

25 zł

 

1We wszystkich kanałach, z zastrzeżeniem, że przez usługę bankowości telefonicznej za pośrednictwem konsultanta lub IVR usługa dostępna tylko dla Posiadaczy posiadających hasło do usługi bankowości telefonicznej.

2) Usługa dostępna tylko dla Posiadaczy posiadających hasło do usługi bankowości telefonicznej. Opłata nie dotyczy Posiadaczy, którzy wraz z zapytaniem o saldo składają dyspozycję dotyczącą operacji na rachunku (np. zlecają polecenie przelewu do realizacji, składają zlecenie stałe, zakładają lokatę, itp.). Opłata nie jest pobierana w przypadku zapytania o saldo rachunku z zajęciem środków przez komornika lub inną instytucję upoważnioną do zajęcia środków na rachunku.

3) Jako zadłużenie na rachunku Bank przyjmuje przekroczenie stanu wolnych środków lub niespłacenie przez Posiadacza/Współposiadaczy w umówionym terminie należnych zobowiązań wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Po wystąpieniu zadłużenia w wysokości minimum 30 zł Bank przesyła Posiadaczowi/ Współposiadaczom upomnienie jednorazowo listem poleconym.

4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza/Współposiadaczy upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.

5) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

6) Cennik Poczty Polskiej S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.poczta-polska.pl oraz w placówkach pocztowych.

7) Nazwy handlowe serwisów internetowych, aplikacji mobilnej i usługi bankowości telefonicznej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie.

Karta debetowa - karta z logo Poczty Polskiej, karta Caritas

Karta debetowa - karta z logo Poczty Polskiej, karta Caritas

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Konto w Porządku Start

Konto w Porządku

Pocztowy Rachunek Podstawowy

1.

Obsługa karty debetowej

miesięcznie
(opłata pobierana po zakończeniu miesiąca)

0 zł

0 zł / 6,99 zł
(opłata 6,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1)

0 zł9)

1.1.

Suma kwot transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym miesiącu kalendarzowym, w tym transgranicznych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych

miesięcznie

-

min. 400 zł

-

2.

Sprawdzenie salda w bankomacie

za każde sprawdzenie

2,5 zł

2,5 zł

2,5 zł

3.

Zmiana numeru PIN w bankomacie

za każdą zmianę

1 zł

1 zł

1 zł

4.

Wydanie kolejnego numeru PIN do karty debetowej korespondencyjnie

od każdy PIN

6 zł

6 zł

6 zł

5.

Nadanie/zmiana numeru PIN do karty w usłudze bankowości elektronicznej10)

za każde nadanie/zmianę

0 zł

0 zł

0 zł

6.Wysłanie PIN do karty drogą korespondencyjną12)

za każdy PIN6 zł6 zł6 zł

7.

Wypłata gotówki we wskazanych sieciach bankomatów na terenie kraju1)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

8.

Wypłata gotówki w pozostałych urządzeniach na terenie kraju2)

za każdą transakcję

1,5 zł

2,5 zł

0zł

9.

Wypłata gotówki w bankomatach2) na terenie państw EOG11)

z każdą transakcję

1,5 zł

2,5 zł

0 zł

10.

Wypłata gotówki w bankomatach2) za granicą poza EOG11)

za każdą transakcję

2%, min. 5zł

2%, min. 5zł

-

11.

Wypłata gotówki w ramach usługi cashback na terenie kraju

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

12.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) w kraju i na
terenie państw EOG11)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

13.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) poza EOG11)

za każdą transakcję

1%, min. 5zł

1%, min. 5zł

-

14.

Abonament na bezprowizyjne wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą3)

za każdą transakcję

8 zł

8 zł

8 zł

15.

Wpłata gotówki we wskazanych sieciach wpłatomatów na terenie kraju 1)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

16.Zmiana limitu transakcyjnego w placówce Banku lub placówce pocztowej12)za każdą zmianę2,5 zł2,5 zł2,5 zł






1) Informacja o sieci bankomatów i wpłatomatów jest dostępna w placówkach Banku, na stronie internetowej Banku oraz za pośrednictwem Infolinii pod numerem telefonu 801 100 500 lub 52 34 99 499.

2) Opłata za wypłatę gotówki w bankomacie nie jest pobierana od transakcji rozliczonych po włączeniu abonamentu bankomatowego.

3) Dotyczy punktu 6-9 w ustępie I. KARTA PŁATNICZA DO RACHUNKU. Włączenie lub wyłączenie abonamentu bankomatowego następuje z końcem miesiąca. Opłata nie jest pobierana za karty nie aktywowane.

4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.

5) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Posiadacza w umówionym terminie wymaganej kwoty spłaty lub jej części. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa Posiadacza do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i informuje Posiadacza o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia (zmianę określonych w Umowie warunków lub terminów spłaty zadłużenia, jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Posiadacza). W przypadku przyjęcia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na warunkach uzgodnionych przez Bank i Posiadacza. W przypadku odrzucenia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Posiadaczowi, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje, że Bank wzywa Posiadacza do zapłaty długu listem poleconym. Jeżeli Posiadacz nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Posiadacza po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.

6) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

7) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.

8) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.

9) Do Pocztowego Rachunku Podstawowego wydawana jest karta Mastercard co-brand z logo Poczty Polskiej.

10) Nazwy handlowe serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie.

11) Europejski Obszar Gospodarczy, w skład którego wchodzą Kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Lichtenstein

12) Dla Klientów nieposiadających usługi bankowości elektronicznej opłata wynosi 0 zł.

Karta debetowa - karta biometryczna

Karta płatnicza do rachunku – Karta biometryczna 

L.p.

Rodzaj Czynności /Usługi

Tryb pobierania opłaty /prowizji

I edycja 

Opłata / prowizja (niezależnie od typu rachunku, do którego karta została wydana)

II edycja 

Opłata / prowizja (niezależnie od typu rachunku, do którego karta została wydana)

1.

Wydanie karty debetowej

jednorazowo (opłata pobierana w następnym miesiącu po wydaniu karty)


-

0 zł

2.

Obsługa karty debetowej

miesięcznie (opłata pobierana po zakończeniu miesiąca)

9,99 zł

14,99 zł

3.

Sprawdzenie salda w bankomacie

za każde nadanie/zmianę

2 zł

2,50 zł

4.

Zmiana numeru PIN w bankomacie

za każdą transakcję

1 zł

1 zł

5.

Nadanie/zmiana numeru PIN do karty w usłudze bankowości elektronicznej 1)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

6.

Wypłata gotówki w bankomatach w kraju i na terenie państw EOG

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

7.

Wypłata gotówki w bankomatach za granicą państw EOG 2)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

8.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) w kraju i na terenie państw EOG2)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

9.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) za granicą poza EOG 2)

za każdą transakcję

1% min. 5 zł

1% min. 5 zł
10.

Wpłata gotówki we wskazanych sieciach wpłatomatów na terenie kraju 3)

za każdą transakcję0,5% min. 1 zł0,5% min. 1 zł
11.Wypłata gotówki w ramach usługi cashback na   terenie kraju
za każdą transakcję0 zł0 zł
12.


Zmiana limitu transakcyjnego w placówce Banku lub placówce pocztowej4)

za każdą zmianę-2,50 zł
 

1) Nazwy handlowe serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie. 

2) Europejski Obszar Gospodarczy, w skład, którego wchodzą Kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Lichtenstein.

3) Informacja o sieci wpłatomatów jest dostępna w placówkach Banku, na stronie internetowej Banku oraz za pośrednictwem Infolinii pod numerem telefonu 52 3499 499.

4) Opłata pobierana od 1 listopada 2023 r., przy czym dla Klientów nieposiadających usługi bankowości elektronicznej opłata wynosi 0 zł.

Karta debetowa - karta wirtualna

Karta debetowa - karta wirtualna

L.p.

Rodzaj Czynności /Usługi

Tryb pobierania opłaty /prowizji

Opłata / prowizja 

Konto w Porządku Start Konto w Porządku, Konto w Porządku Plus, Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Aktywny Nestor, Pocztowe Konto Bez Ograniczeń Pocztowe Konto Zawsze Darmowe, Pocztowe Konto Standard, Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Plus

1.

Obsługa karty debetowej

miesięcznie (opłata pobierana po zakończeniu miesiąca)


0 zł / 4,99 zł 

opłata 4,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1

1.1Suma kwot transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym miesiącu kalendarzowym, w tym transgranicznych transakcji płatniczych, przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowychmiesięczniemin. 400 zł




2.

Sprawdzenie salda w bankomacie 4)

za każde sprawdzenie

2,5 zł

3.

Nadanie/zmiana numeru PIN do karty w usłudze bankowości elektronicznej 1)

za każde nadanie/zmianę

0 zł

4.

Wypłata gotówki we wskazanych sieciach bankomatów na terenie kraju 1) i 4)

za każdą transakcję

0 zł

5.

Wypłata gotówki w pozostałych urządzeniach na terenie kraju 4)

za każdą transakcję

0 zł

6.

Wypłata gotówki w bankomatach na terenie państw EOG 3) i 4)

za każdą transakcję

0 zł

7.

Wypłata gotówki w bankomatach za granicą poza EOG 3) i 4)

za każdą transakcję

0 zł

8.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) w kraju i na

terenie państw EOG 3) i 4)

za każdą transakcję

0 zł

9.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) poza EOG 3) i 4)

za każdą transakcję

1% min. 5 zł

10.Zmiana limitu transakcyjnego w placówce Banku lub placówce pocztowej5)

za każdą zmianę2,5 zł

 

1) Informacja o sieci bankomatów i wpłatomatów jest dostępna w placówkach Banku, na stronie internetowej Banku oraz za pośrednictwem Infolinii pod numerem telefonu 52 3499 499. 

2) Nazwy handlowe serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie.

3) Europejski Obszar Gospodarczy, w skład, którego wchodzą Kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Lichtenstein.

4) Dotyczy urządzeń, które nie wymagają wprowadzenia fizycznej karty oraz udostępniają możliwość wykonania takiej operacji poprzez zbliżenie nośnika z zainstalowanym portfelem cyfrowym.

5) Dla Klientów nieposiadających usługi bankowości elektronicznej opłata wynosi 0 zł

Karta kredytowa

Karta kredytowa

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Opłata / prowizja

1.

Wydanie  karty kredytowej głównej 

jednorazowo

0 zł

2.

Wydanie  karty kredytowej dodatkowej 

jednorazowo

0 zł

3.

Wznowienie karty kredytowej głównej/dodatkowej

jednorazowo

0 zł

4.

Obsługa karty kredytowej głównej

miesięcznie
(opłata pobierana w dniu wystawienia Wyciągu)

4 zł

5.

Obsługa karty kredytowej dodatkowej

miesięcznie
(opłata pobierana w dniu wystawienia Wyciągu)

2 zł

6.

Wypłata gotówki z bankomatów i w terminalach POS na terenie kraju i za granicą

za każdą operację

3% min. 5 zł

7.

Przewalutowanie na euro kwoty operacji dokonanej w walucie innej niż złoty lub euro

za każdą operację

0 zł

8.

Sprawdzenie salda w bankomacie

za każde sprawdzenie

0 zł

9.

Zmiana numeru PIN w bankomacie

za każdą zmianę

0 zł

10.

Wygenerowanie nowego PIN na wniosek Użytkownika karty

za każdy PIN

0 zł

11.

Sporządzenie i przekazanie informacji o odmowie realizacji zlecenia automatycznej spłaty zadłużenia z rachunku płatniczego oszczędnościowo - rozliczeniowego (ROR)

   

a) w formie elektronicznej

za każde powiadomienie

0 zł

b) w formie sms

za każde powiadomienie

0,20 zł

c) telefonicznie

za każde powiadomienie

2 zł

d) w formie papierowej

za każde powiadomienie

4 zł

12.

Wydanie zaświadczenia o posiadanym rachunku karty kredytowej -  o wysokości zadłużenia  lub o terminowości regulowania należności związanych z używaniem karty kredytowej

za każde zaświadczenie

20 zł

13.

Opłata za przekroczenie limitu kredytowego

jednorazowo
(opłata pobierana w dniu wystawienia Wyciągu, za każdy cykl rozliczeniowy, w którym wystąpiło przekroczenie limitu)

20 zł

14.

Telefoniczne powiadomienie Posiadacza o zaległościach w spłacie zadłużenia4)

za każde powiadomienie

5 zł 7)

0 zł 8)

15.

Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 5)

za każde upomnienie/wezwanie bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie /wezwanie do zapłaty

nie więcej niż 18 zł 6) 7)

0 zł 8)

4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.            
5) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Posiadacza w umówionym terminie wymaganej kwoty spłaty lub jej części. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa Posiadacza do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i informuje Posiadacza o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia (zmianę określonych w Umowie warunków lub terminów spłaty zadłużenia, jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Posiadacza). W przypadku przyjęcia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na warunkach uzgodnionych przez Bank i Posiadacza. W przypadku odrzucenia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Posiadaczowi, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje, że Bank wzywa Posiadacza do zapłaty długu listem poleconym. Jeżeli Posiadacz nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Posiadacza po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.          

6) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.      

7) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.

8) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.       

Operacje w obrocie dewizowym

Operacje w obrocie dewizowym

L.p.

Rodzaj czynności/usługi

Tryb pobierania prowizji/opłat

Opłata/prowizja

1.

Polecenie przelewu SWIFT zlecane w placówkach Banku

od każdego polecenia przelewu

0,25%, min. 25 zł, max. 200 zł
od kwoty przelewu

2.


 

Polecenie przelewu SWIFT otrzymane z innego banku :

a) na rachunki w Banku

od każdego polecenia przelewu

25 zł1)

b) z tytułu świadczeń emerytalno-rentowych

od każdego polecenia przelewu

10 zł1)

3.

Polecenie przelewu w systemie TARGET2 otrzymane z innego banku

3.1

Polecenie przelewu z zagranicy lub polecenie przelewu z innego banku krajowego

od każdego polecenia przelewu

0 zł

4.

Telefoniczne/telefaxowe powiadomienie Posiadacza o otrzymaniu polecenia przelewu na jego rzecz – na podstawie stałej dyspozycji Posiadacza lub dyspozycji wynikającej z komunikatu płatniczego

od każdego powiadomienia

25 zł

5.

Poszukiwanie wpływu na pisemne zlecenie Posiadacza

każdorazowo

50 zł plus koszty innego Banku

6.

Wydanie potwierdzenia wykonania polecenia przelewu

od każdego potwierdzenia

10 zł

7.

Anulowanie lub zmiana dyspozycji polecenia przelewu SWIFT jeśli:

a) polecenie przelewu nie zostało jeszcze zrealizowane

od każdej złożonej dyspozycji

50 zł

b) polecenie przelewu zostało już zrealizowane

od każdej złożonej dyspozycji

50 zł plus koszty innego Banku

8.

Postępowanie wyjaśniające (reklamacja) – na zlecenie Posiadacza

od każdej reklamacji

50 zł plus równowartość poniesionych kosztów innego banku

9.

Komunikat SWIFT

jednorazowo

20 zł

 

1)  Opłata nie dotyczy Posiadaczy, których kwota otrzymanego polecenia przelewu SWIFT  jest mniejsza niż 30 EUR lub równowartość tej kwoty w innej walucie.

Pozostałe operacje i usługi bankowe

Pozostałe operacje i usługi bankowe

L.p.

Rodzaj czynności/usługi

Tryb pobierania prowizji / opłat

Opłata/prowizja

1.

Wydanie worka do monet

jednorazowo

(wg cen zakupu + 20% z tyt. kosztów manipulacyjnych) + 23 % podatek VAT

2.1

Przechowywanie depozytu przyjętego na zlecenie Klienta:
UWAGA ! Opłata nie dotyczy depozytów wartościowych składanych z urzędu np. przez instytucje wymiaru sprawiedliwości, urzędy celne itp.

miesięcznie za każdy rozpoczęty miesiąc

10 zł + 23 % podatek VAT

2.2

Przechowywanie depozytu wartościowego, przyjętego na zlecenie Klienta, w postaci papierów wartościowych emitowanych przez Bank

miesięcznie od wartości nominalnej papierów wartościowych

0,1 % jednak nie mniej niż 10 zł, za każdy rozpoczęty miesiąc przechowywania + 23% podatek VAT

3.

Wpłata gotówki osób fizycznych na rachunki w innym banku

od każdej wpłaty

0,5% nie mniej niż 10 zł

4.

Za wydanie na życzenie Klienta pisma o charakterze prawnym, zaświadczenia, które nie zostało określone w innych punktach Taryfy

za każde pismo

50 zł

5.

Opłata za udzielenie zbiorczej informacji o rachunkach w bankach oraz spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych,  uzyskanej przez Bank Pocztowy S.A. na wniosek: osoby  poszukującej rachunków własnych lub osoby, która uzyskała tytuł prawny do spadku po posiadaczu rachunku lub podmiotu uprawnionego

za każdą informację

20 zł (opłata zawiera 23% podatku VAT)

6.

Opłata za udzielenie zbiorczej informacji o rachunkach w bankach oraz spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych,  uzyskanej przez Bank Pocztowy S.A. na wniosek podmiotów uprawnionych wymienionych w art. 105 ust. 1 pkt 2 lit. a, c-h, l-ł, p oraz v Prawa bankowego, chyba , że podmioty te podlegają wyłączeniu na podstawie art. 110 Prawa bankowego.

za każdą informację

30 zł (opłata zawiera 23% podatku VAT)

7.

Weryfikacja dokumentów potwierdzających zgodność z prawem dewizowym wpłat na rachunki bankowe w walutach wymienialnych nierezydentów

jednorazowo od jednego dokumentu potwierdzającego każdy indywidualny tytuł wpłaty

5 zł

8.

Zastrzeżenie dokumentów lub anulowanie zastrzeżenia dokumentów:

 

a) Klienta Banku1)

za każde zastrzeżenie

15 zł

b) osoby nie związanej z Bankiem

za każde zastrzeżenie

20 zł

9.

Wydanie kserokopii dokumentów

za każdy dokument

10 zł

10.

Wydanie zaświadczenia o stanie lokat Klienta

za każde zaświadczenie

13 zł

11.

Usługi nietypowe nie przewidziane w niniejszej Taryfie uzgodnione z Klientem (w zależności od usługi dodatkowej może przy opłacie wystąpić 23% podatek VAT)

za każdą usługę

wg rzeczywistych kosztów Banku lub według umowy, nie mniej niż 10 zł

12.

Wydanie kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu (RODO).

za każdy dokument

1 dokument w kwartale 0 zł,
 każdy kolejny 50 zł

 

1) Osoba fizyczna, która posiada rachunek/produkt lub jest pełnomocnikiem lub osobą upoważnioną do rachunku/produktu w Banku.

Kredyty

Kredyt w rachunku płatniczym (oszczędnościowo-rozliczeniowym) i Kredyt gotówkowy

L.p.

Rodzaj czynności/usługi

Tryb pobierania prowizji / opłat

Opłata/prowizja

1.

Prowizje i opłaty

1.1

Udzielenie kredytu w rachunku płatniczym

jednorazowo od kwoty udzielonego kredytu

2% nie mniej niż 60 zł

1.2

Odnowienie kredytu w rachunku płatniczym

jednorazowo od kwoty odnowienia

1,5% nie mniej niż 25 zł5

2% nie mniej niż 60 zł6

1.3

Podwyższenie kwoty kredytu w rachunku płatniczym

jednorazowo od kwoty podwyższenia

do 1,5% nie mniej niż 20 zł5

2% nie mniej niż 60 zł6

1.4

Udzielenie kredytu gotówkowego

jednorazowo od kwoty udzielonego kredytu

do 25%2)

1.5

Opłaty za wydanie różnego rodzaju zaświadczeń, opinii kopii: umowy/ aneksu umowy kredytu/pożyczki

jednorazowo

20 zł

1.6

Wyciąg z historii rachunku kredytowego, rachunku pożyczki

każdorazowo

50 zł za każdy rozpoczęty rok kalendarzowy

1.7

Sporządzenie aneksu do umowy o kredyt, umowy o pożyczkę

jednorazowo

130 zł

2.

Opłaty Windykacyjne

2.1

Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia1)

opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego

nie więcej niż 18 zł 3) bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie/wezwanie do zapłaty

0 zł 4)

 

1) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Kredytobiorcę w umówionym terminie raty kredytu lub jej części, a także innych należności wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Jeżeli Kredytobiorca opóźnia się ze spłatą zobowiązania z tytułu udzielonego kredytu, Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa go do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i informuje Kredytobiorcę o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia (zmianę określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytu jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Kredytobiorcy) oraz powiadamia o opóźnieniu w spłacie listem poleconym Poręczycieli. W przypadku przyjęcia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na  warunkach uzgodnionych przez Bank i Kredytobiorcę. W przypadku odrzucenia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Kredytobiorcy, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje , że Bank wzywa Kredytobiorcę do zapłaty długu listem poleconym z jednoczesnym powiadomieniem w tej samej formie Poręczycieli. Jeżeli Kredytobiorca nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej  kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Kredytobiorcy po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.                        

2) Prowizja za udzielenie kredytu gotówkowego, pobierana jednorazowo, uzależniona od klasy ryzyka, kwoty kredytu, posiadanego ubezpieczenia oraz kanału dystrybucji.                    

3) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.                        

4) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.

5) Obowiązuje dla umów zawartych do 9 maja 2021 r.

6) Obowiązuje dla umów zawartych od 10 maja 2021 r.

 

Kredyty mieszkaniowe i pożyczki hipoteczne

L.p.

Rodzaj czynności/usługi

Tryb pobierania prowizji / opłat

Prowizja/ Opłata

1.

UDZIELENIE KREDYTU/POŻYCZKI

1.1

Udzielenie Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego

od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

1%10)

2%11)

1.2

Udzielenie Pocztowej Pożyczki Hipotecznej/Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego

od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

2%

1.3

Podwyższenie kwoty Pocztowego Kredytu Mieszkaniowego/Pocztowej Pożyczki Hipotecznej/Pocztowego Kredytu Konsolidacyjnego

od kwoty udzielonego kredytu/podwyższenia

od 1,0% do 3,5%, nie mniej
niż 200 zł5)


3% nie mniej niż 200 zł 6)

2.

INNE CZYNNOŚCI

2.1.

Prolongata terminu spłaty kredytu/pożyczki (okres dłuższy niż 1 miesiąc)

każdorazowo

300 zł

2.2

Wydanie zaświadczenia/ opinii o spłacie kredytu/ pożyczki

każdorazowo

20 zł

2.3

Opłata za zmianę warunków Umowy na wniosek Klienta:

a) zmiana zabezpieczenia kredytu/pożyczki, skrócenie okresu kredytowania, odłączenie/zamiana kredytobiorcy/pożyczkobiorcy, zmiana formy spłaty z rat równych na malejące

jednorazowo,
od każdego aneksu

400 zł

b) zmiana marży 5)

od kwoty aktualnego zadłużenia

0,5%, nie mniej niż 500 zł

c) inna zmiana

jednorazowo,
od każdego aneksu

200 zł

2.4

Sporządzenie na wniosek Kredytobiorcy, Pożyczkobiorcy lub Poręczyciela odpisu: umowy/ planu spłaty/ aneksu umowy kredytu/pożyczki

za każdy dokument

50 zł, nie więcej niż 300 zł łącznie

2.5

Zawarcie umowy ugody

od kwoty ugody

do 2,0% nie mniej niż 200 zł

2.6

Opłata za wezwanie do dostarczenia dokumentów, zgodnie z Umową kredytu/ pożyczki.

za każdy dokument

18 zł

2.7

Pisemne upomnienie/wezwanie do zapłaty dotyczące przeterminowanego zadłużenia 2)

opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego

nie więcej niż 18 zł 3 bez względu na liczbę adresatów, do których jest kierowane upomnienie /wezwanie do zapłaty.

0 zł 4) 

2.8

Opłata za pakiet ubezpieczeń w zakresie ryzyka śmierci, trwałej i całkowitej niezdolności do pracy, leczenia szpitalnego następstw nieszczęśliwych wypadków oraz utraty pracy8)

jednorazowo

1,0% kwoty kredytu/pożyczki za pierwsze 12 miesięcy ochrony ubezpieczeniowej

0,08333% od salda zadłużenia kredytu/pożyczki miesięcznie po pierwszych 12 miesiącach ochrony ubezpieczeniowej

2.9

Opłata za pakiet ubezpieczeń w zakresie ryzyka śmierci, trwałej i całkowitej niezdolności do pracy, leczenia szpitalnego następstw nieszczęśliwych wypadków oraz utraty pracy9)

jednorazowo

0,80% kwoty kredytu/pożyczki za pierwsze 12 miesięcy ochrony ubezpieczeniowej

0,0667% od salda zadłużenia kredytu/pożyczki miesięcznie po pierwszych 12 miesiącach ochrony ubezpieczeniowej

2.10

Opłata za pakiet ubezpieczeń w zakresie ryzyka śmierci, trwałej i całkowitej niezdolności do pracy, pobytu w szpitalu wskutek nieszczęśliwych wypadków, poważnego zachorowania oraz utraty pracy

jednorazowo

3,0% kwoty kredytu/pożyczki za pierwsze 36 miesięcy ochrony ubezpieczeniowej

0,08400% od salda zadłużenia kredytu/pożyczki miesięcznie po pierwszych 36 miesiącach ochrony ubezpieczeniowej

3.0

Opłata za pakiet ubezpieczeń (na życie, od utraty pracy, od trwałej i całkowitej niezdolności do pracy)7)

jednorazowo

3,0% kwoty kredytu/pożyczki za pierwsze 36 miesięcy ochrony ubezpieczeniowej

0,0755% od salda zadłużenia kredytu/pożyczki miesięcznie po pierwszych 36 miesiącach ochrony ubezpieczeniowej

4.0 Opłata za ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenie "Assistance"                                jednorazowo 0,08% sumy ubezpieczenia za okres 12 miesięcy
lub
0,22% sumy ubezpieczenia za okres 36 miesięcy

 

1) Opłata pobierana wyłącznie w ciągu pierwszych 5 lat od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu/pożyczki.

2) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Kredytobiorcę w umówionym terminie raty kredytu lub jej części, a także innych należności wynikających z Umowy w tym opłat i prowizji. Jeżeli Kredytobiorca opóźnia się ze spłatą zobowiązania z tytułu udzielonego kredytu, Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa go do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i  informuje Kredytobiorcę o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia(zmianę określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytu jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Kredytobiorcy) oraz powiadamia o opóźnieniu w spłacie listem poleconym Poręczycieli. W przypadku przyjęcia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na  warunkach uzgodnionych przez Bank i Kredytobiorcę. W przypadku odrzucenia wniosku Kredytobiorcy o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Kredytobiorcy, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje , że Bank wzywa Kredytobiorcę do zapłaty długu listem poleconym z jednoczesnym powiadomieniem w tej samej formie Poręczycieli. Jeżeli Kredytobiorca nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej  kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Kredytobiorcy po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.

3) Obowiązuje dla umów zawartych przed 22 lipca 2017 r.

4) Obowiązuje dla umów zawartych od 22 lipca 2017 r.

5) Obowiązuje dla umów  zawartych na postawie wniosków o kredyt złożonych do 05 marca 2018 r.

6) Obowiązuje dla umów  zawartych na postawie wniosków o kredyt złożonych od 06 marca 2018 r.  do 31 lipca 2019 r. oraz od 13 lipca  2020 r.

7) Obowiązuje dla umów ubezpieczenia zawartych przed 1 października 2017 r.

8) Obowiązuje dla umów ubezpieczenia zawartych na postawie formularzy weryfikacyjnych złożonych przed 01 sierpnia 2019 r.

9) Obowiązuje dla umów ubezpieczenia zawartych na postawie formularzy weryfikacyjnych złożonych od 01 sierpnia 2019 r. do 31 marca 2020 r.
10) Obowiązuje dla formularzy weryfikacyjnych  (w tym wniosków o kredyt) złożonych do 12 lipca 2020 r.

11) Obowiązuje dla formularzy weryfikacyjnych  (w tym wniosków o kredyt) złożonych od 13 lipca 2020 r.

Powiadamianie SMS Serwis SMS

Naklejka płatnicza do rachunku

L.p.

Rodzaje Pakietu

Opłata miesięczna     
za pakiet

Opłata za dodatkowe powiadomienie

1.

PAKIET SMS

0 zł

-

2.

PAKIET 15 SMS

 2,49 zł

0,20 zł/SMS

3.

PAKIET 40 SMS

 4,99 zł

0,20 zł/SMS

Karta debetowa - karta z logo Poczty Polskiej, karta Caritas - Konta wycofane z oferty

Karta debetowa - karta z logo Poczty Polskiej, karta Caritas - Konta wycofane z oferty

L.p.

Rodzaj Czynności/ Usługi

Tryb pobierania opłaty/prowizji

Konto w Porządku       Plus

Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Aktywny Nestor

Pocztowe Konto Bez Ograniczeń

Pocztowe Konto ZawszeDarmowe, Pocztowe Konto Standard, Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Plus

1.

Obsługa karty debetowej

miesięcznie
(opłata pobierana po zakończeniu miesiąca)

0 zł / 6,99 zł
(opłata 6,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1)

0 zł / 6,99 zł
(opłata 6,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1)

0 zł / 6,99 zł
(opłata 6,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1)

0 zł lub 6,99 zł
(opłata 6,99 zł nie jest pobierana w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1)

1.1.

Suma kwot transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym miesiącu kalendarzowym, w tym transgranicznych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych

miesięcznie

min. 400 zł

min 400 zł

min. 400 zł

karty wydane do Pocztowego Konta Nestor - min 200 zł, pozostałe konta - min. 400 zł

2.

Sprawdzenie salda w bankomacie

za każde sprawdzenie

2,5 zł

2,5 zł

2,5 zł

2,5 zł

3.

Zmiana numeru PIN w bankomacie

za każdą zmianę

1 zł

1 zł

1 zł

1 zł

4.

Wydanie kolejnego numeru PIN do karty debetowej korespondencyjnie

od każdy PIN

6 zł

6 zł

6 zł

6 zł

5.

Nadanie/zmiana numeru PIN do karty w usłudze bankowości elektronicznej10)

za każde nadanie/zmianę

 0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

6. Wysłanie PIN do karty drogą korespondencyjną12)za każdy PIN6 zł6 zł6 zł6 zł

7.

Wypłata gotówki we wskazanych sieciach bankomatów na terenie kraju1)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

8.

Wypłata gotówki w pozostałych urządzeniach na terenie kraju2)

za każdą transakcję

2,5 zł

2,5 zł

2,5 zł

5 zł

9.

Wypłata gotówki w bankomatach2) na terenie państw EOG11)

z każdą transakcję

2,5 zł

2,5 zł

2,5 zł

5 zł

10.

Wypłata gotówki w bankomatach2) za granicą poza EOG11)

za każdą transakcję

2%, min 5 zł

2%, min. 5 zł

2%, min. 5 zł

2%, min. 5 zł

11.

Wypłata gotówki w ramach usługi cashback na terenie kraju

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

12.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) w kraju i na
terenie państw EOG11)

za każdą transakcję

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

13.

Transakcje bezgotówkowe (płatność kartą) poza EOG11)za każdą transakcję1% min. 5 zł

1% min. 5 zł

1% min. 5 zł

1% min. 5 zł

14.

Abonament na bezprowizyjne wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą3)

za każdą transakcję8 zł

8 zł

8 zł

8 zł

15.

Wpłata gotówki we wskazanych sieciach wpłatomatów na terenie kraju1)

za każdą transakcję

   0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

1) Informacja o sieci bankomatów i wpłatomatów jest dostępna w placówkach Banku, na stronie internetowej Banku oraz za pośrednictwem Infolinii pod numerem telefonu 52 34 99 499.

2) Opłata za wypłatę gotówki w bankomacie nie jest pobierana od transakcji rozliczonych po włączeniu abonamentu bankomatowego.

3) Dotyczy punktu 6-9 w ustępie I. KARTA PŁATNICZA DO RACHUNKU. Włączenie lub wyłączenie abonamentu bankomatowego następuje z końcem miesiąca. Opłata nie jest pobierana za karty nie aktywowane.

4) W przypadku realizacji więcej niż jednego powiadomienia, opłata jest naliczana nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Bank pobiera nie więcej niż 3 opłaty za monit telefoniczny przy jednej zaległości. Bank nie pobiera opłaty, jeśli w tym samym dniu zostało wysłane do Posiadacza upomnienie/wezwanie do spłaty zadłużenia.

5) Jako zadłużenie przeterminowane Bank przyjmuje zadłużenie powstałe w wyniku niespłacenia przez Posiadacza w umówionym terminie wymaganej kwoty spłaty lub jej części. Po wystąpieniu zadłużenia przeterminowanego Bank wysyłając upomnienie listem poleconym wzywa Posiadacza do dokonania spłaty, wyznaczając termin nie krótszy niż 14 dni roboczych i informuje Posiadacza o możliwości złożenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wniosku o restrukturyzację zadłużenia (zmianę określonych w Umowie warunków lub terminów spłaty zadłużenia, jeżeli ta zmiana jest uzasadniona dokonaną przez Bank oceną sytuacji finansowej i gospodarczej Posiadacza). W przypadku przyjęcia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia przez Bank, odbywa się ona na warunkach uzgodnionych przez Bank i Posiadacza. W przypadku odrzucenia wniosku Posiadacza o restrukturyzację zadłużenia, Bank przekazuje Posiadaczowi, bez zbędnej zwłoki, szczegółowe wyjaśnienia, w formie pisemnej, dotyczące przyczyny odrzucenia wniosku o restrukturyzację. Brak spłaty zadłużenia przeterminowanego zgodnie z treścią i w terminie wskazanym wyżej lub brak podstaw do przeprowadzenia restrukturyzacji zadłużenia, powoduje, że Bank wzywa Posiadacza do zapłaty długu listem poleconym. Jeżeli Posiadacz nie uregulował zadłużenia przeterminowanego w terminach wskazanych w wezwaniu do zapłaty, Bank wysyła powtórne wezwanie do zapłaty. Spłata wymaganej kwoty zadłużenia wynikającego z upomnienia powoduje zaniechanie wysłania wezwania. Powtórne wezwanie do zapłaty wysyłane jest do Posiadacza po 64 dniu od wystąpienia zaległości niespłaconej w terminie wskazanym w poprzednim wezwaniu do zapłaty.

6) Opłata na podstawie skalkulowanych i rzeczywiście poniesionych przez Bank kosztów obejmująca: przygotowanie pisma i jego wydruk, koszty związane z monitorowaniem terminowości i obsługą spłaty zadłużenia oraz koszt listu poleconego.

7) Obowiązuje dla umów zawartych przed 11 marca 2016 r.

8) Obowiązuje dla umów zawartych od 11 marca 2016 r.

9) Do Pocztowego Rachunku Podstawowego wydawana jest karta Mastercard co-brand z logo Poczty Polskiej.

10) Nazwy handlowe serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oraz zakres ich funkcjonalności Bank udostępnia w Komunikacie.

11) Europejski Obszar Gospodarczy, w skład, którego wchodzą Kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Lichtenstein.

12) Dla Klientów nieposiadających usługi bankowości elektronicznej opłata wynosi 0 zł.

 

chat z konsultantem