Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
JEŚLI:
JAK SIĘ ZACHOWAĆ:
CZEGO CHCĄ OSZUŚCI?
W rzeczywistości oszuści chcą uzyskać od Ciebie dane do logowania do bankowości elektronicznej, dane karty.
Pamiętaj, że pracownicy Banku Pocztowego nigdy nie poproszą Cię o:
Pamiętaj oszuści mogą ukryć prawdziwy numer telefonu, z którego dzwonią, a na ekranie Twojego telefonu wyświetli się podstawiony numer infolinii lub nazwa banku, co ma uwierzytelnić osobę dzwoniącą – oszustów.
Jeśli jesteś Klientem Banku Pocztowego i odebrałeś tego typu telefon od osób podszywających się pod pracownika Banku Pocztowego, zachowaj ostrożność i poinformuj nas o tym (tel. 52 34 99 499).