Jeśli jesteś naszym nowym Klientem, w pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej pod adresem: online.pocztowy.pl i ustal własne hasło do logowania do Pocztowy24.
Teraz możesz aktywować aplikację mobilną naszego Banku. Pobierz aplikację Pocztowy ze sklepu App Store lub Google Play i zainstaluj ją na swoim telefonie lub tablecie.
Włącz aplikację Pocztowy, naciśnij przycisk AKTYWUJ APLIKACJĘ i postępuj zgodnie z poleceniami widocznymi na ekranie:
- Podaj swój numer klienta (NIK) i wybierz przycisk Dalej. Na Twój nr telefonu podany w Banku otrzymasz sms z kodem do aktywacji aplikacji.
- Wpisz otrzymany kod (hasło jednorazowe) w pole widoczne na ekranie i wciśnij Zatwierdź.
- Nadaj nazwę swojego urządzenia mobilnego, na którym będziesz korzystać z aplikacji Pocztowy i przejdź Dalej.
- Aplikacja przekieruje Cię do logowania do bankowości internetowej w celu nadania kodu PIN do aplikacji. Wciśnij przycisk NADAJ PIN W BANKOWOŚCI i na kolejnych ekranach zaloguj się do bankowości internetowej podając swój NIK i hasło do Pocztowy24.
- Nadaj kod PIN, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji mobilnej Pocztowy. Zatwierdź PIN kodem sms, który otrzymasz na swój telefon komórkowy.
- Wybierz przycisk WRÓĆ DO APLIKACJI i zaloguj się za pomocą ustalonego przez siebie kodu PIN do aplikacji.
- Jeśli chcesz logować się do aplikacji mobilnej biometrycznie, wejdź w aplikacji mobilnej w Ustawienia i wybierz opcję Logowanie i autoryzacja – możesz tu ustawić logowanie do aplikacji Odciskiem palca lub Face ID (opcja dostępna tylko w niektórych urządzeniach z systemem iOS).
W każdej chwili, z poziomu bankowości internetowej Pocztowy24, możesz zarządzać swoją aplikacją mobilną Pocztowy.
W tym celu zaloguj się do bankowości internetowej Pocztowy24 pod adresem online.pocztowy.pl i wejdź w Ustawienia, a następnie w sekcję APLIKACJA MOBILNA - Zarządzaj urządzeniami.
Wybierz swoje urządzenie mobilne - w tym miejscu możesz: zmienić swój PIN do aplikacji, aktywować aplikację (jeśli jest nieaktywna), zablokować lub odblokować aplikację, usunąć urządzenie (co oznacza, że stracisz dostęp do aplikacji na swoim urządzeniu i wymagana będzie jej ponowna aktywacja).
Pamiętaj! Nikomu NIE udostępniaj swojego hasła do bankowości internetowej, ani PIN-u do aplikacji mobilnej.