Pocztowy

Pocztowy

Bankowość mobilna dostępna jest przez aplikację na telefon z systemem Android lub iOS.

                

O aplikacji mobilnej

Bankowość mobilna Banku Pocztowego dostępna jest za pośrednictwem aplikacji Pocztowy. Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play na telefon lub tablet z systemem Android lub z App Store na urządzenie iOS.

Aplikacja bankowa Pocztowy zapewnia bezpieczny mobilny dostęp do Twojego konta osobistego oraz innych produktów i usług naszego Banku. Dzięki aplikacji możesz wygodnie robić operacje na koncie, przelewy, opłacać rachunki, planować wydatki z Kalendarzem czy też bez przepisywania danych z faktury łatwo ją opłacić przez moduł Faktur. Dzięki aplikacji Pocztowy wygodnie zapłacisz BLIKiem czy z Autopay automatycznie opłacisz przejazd autostradą, bez stania w kolejce do bramki.

Przydatne funkcje aplikacji

ico

Moduł faktur pomoże zaciągnąć dane z faktury do formatki przelewu i łatwo ją opłacić

ico

Z Autopay automatycznie zapłacisz za przejazd autostradą bez zatrzymywania sie przy bramce

ico

Szybko zapłacisz BLIKiem za wszystko, co chcesz

ico

Odciskiem palca lub skanem twarzy logujesz się do apki i zatwierdzasz w niej przelewy do 1000 zł

ico

Kalendarz przypomni Ci o płatnościach, które zaplanowałeś i umożlliwi szybki przelew

Jak zacząć korzystać z aplikacji

Jeśli jesteś naszym nowym Klientem, w pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej pod adresem: online.pocztowy.pl i ustal własne hasło do logowania do Pocztowy24.

Teraz możesz aktywować aplikację mobilną naszego Banku. Pobierz aplikację Pocztowy ze sklepu App Store lub Google Play i zainstaluj ją na swoim telefonie lub tablecie.

Włącz aplikację Pocztowy, naciśnij przycisk AKTYWUJ APLIKACJĘ i postępuj zgodnie z poleceniami widocznymi na ekranie: 

  • Podaj swój numer klienta (NIK) i wybierz przycisk Dalej. Na Twój nr telefonu podany w Banku otrzymasz sms z kodem do aktywacji aplikacji. 
  • Wpisz otrzymany kod (hasło jednorazowe) w pole widoczne na ekranie i wciśnij Zatwierdź. 
  • Nadaj nazwę swojego urządzenia mobilnego, na którym będziesz korzystać z aplikacji Pocztowy i przejdź Dalej.
  • Aplikacja przekieruje Cię do logowania do bankowości internetowej w celu nadania kodu PIN do aplikacji. Wciśnij przycisk NADAJ PIN W BANKOWOŚCI i na kolejnych ekranach zaloguj się do bankowości internetowej podając swój NIK i hasło do Pocztowy24.
  • Nadaj kod PIN, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji mobilnej Pocztowy. Zatwierdź PIN kodem sms, który otrzymasz na swój telefon komórkowy.
  • Wybierz przycisk WRÓĆ DO APLIKACJI i zaloguj się za pomocą ustalonego przez siebie kodu PIN do aplikacji.
  • Jeśli chcesz logować się do aplikacji mobilnej biometrycznie, wejdź w aplikacji mobilnej w Ustawienia i wybierz opcję Logowanie i autoryzacja – możesz tu ustawić logowanie do aplikacji Odciskiem palca lub Face ID (opcja dostępna tylko w niektórych urządzeniach z systemem iOS).

W każdej chwili, z poziomu bankowości internetowej Pocztowy24, możesz zarządzać swoją aplikacją mobilną Pocztowy. 

W tym celu zaloguj się do bankowości internetowej Pocztowy24 pod adresem online.pocztowy.pl i wejdź w Ustawienia, a następnie w sekcję APLIKACJA MOBILNA - Zarządzaj urządzeniami. 

Wybierz swoje urządzenie mobilne - w tym miejscu możesz: zmienić swój PIN do aplikacji, aktywować aplikację (jeśli jest nieaktywna), zablokować lub odblokować aplikację, usunąć urządzenie (co oznacza, że stracisz dostęp do aplikacji na swoim urządzeniu i wymagana będzie jej ponowna aktywacja).

Pamiętaj! Nikomu NIE udostępniaj swojego hasła do bankowości internetowej, ani PIN-u do aplikacji mobilnej.

Zobacz, jak aktywować bankowość mobilną


Bezpieczna bankowość
ico

Nasza bankowość spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo operacji wykonywanych w bankowości zależy w równym stopniu od Banku, jak i od Ciebie. Poznaj zasady bezpiecznego bankowania. 

Logowanie odciskiem palca
ico

Loguj się do bankowości mobilnej i zatwierdzaj w niej przelewy do 1000 zł swoim odciskiem palca

Logowanie skanem twarzy
ico

Możesz też logować się do bankowości mobilnej i zatwierdzać w niej przelewy do 1000 zł skanem swojej twarzy

Łatwo opłacasz faktury
ico

Moduł faktur w bankowości ułatwia opłacanie faktur. Wystarczy przesłać zdjęcie faktury np. za telefon, by zarejestrować fakturę w bankowości.

Weryfikacja pracownika Banku

Chcesz mieć pewność, że rozmawiasz z naszym konsultantem?

Masz pytania? My mamy odpowiedzi

Po zainstalowaniu na telefonie i aktywowaniu aplikacji mobilnej przez bankowość internetową Pocztowy24, możesz wybrać czy będziesz się logować do aplikacji kodem PIN, odciskiem palca czy skanem twarzy. Kod PIN ustalasz podczas aktywacji aplikacji w Pocztowy24. Służy on wówczas do logowania się do aplikacji Pocztowy i do autoryzacji operacji, np. przelewów wykonywanych w aplikacji.

Metodę logowania możesz w każdej chwili zmienić na logowanie odciskiem palca (Touch ID) lub skanem twarzy (Face ID). Wówczas też wybrana metoda (Touch ID lub Face ID) służy także do autoryzacji przelewów do 1000 zł.

Czytaj więcej o Touch ID oraz Face ID.

Twój telefon jest jak mały komputer, który pracuje w oparciu o system operacyjny.

  • Pamiętaj o aktualizowaniu systemu oraz instalacji dodatkowego oprogramowania antywirusowego. W ustawieniach telefonu dotyczących bezpieczeństwa wyłącz opcję „Nieznane źródła”, która zezwala na instalację programów o nieznanym pochodzeniu.
  • Nie instaluj aplikacji przesłanych linkiem przez sms lub wiadomość e-mail.
Stosuj hasło dla blokowania telefonu, jeśli Twój telefon na to pozwala. W ten sposób zabezpieczysz telefon przed dostępem osób niepowołanych. Hasło do blokowania telefonu możesz włączyć wybierając tę opcję w ustawieniach Twojego telefonu.

Wyłącz „Bluetooth” jeśli z niego nie korzystasz, aby nie pozwolić na zdalne połączenie z Twoim urządzeniem przez osoby nieuprawnione. Zwróć uwagę na bezpieczeństwo Twojej sieci Wifi. Sieć Wifi powinna być zabezpieczona hasłem, aby uniemożliwić przejęcie danych. Nie korzystaj z aplikacji mobilnej przez ogólnodostępną, niezabezpieczoną sieć publiczną Wi-Fi.

Do logowania do bankowości mobilnej nigdy nie używaj linka otrzymanego w wiadomości e-mail. Pamiętaj – bank nigdy nie załącza linków w ewentualnych wiadomościach wysyłanych do Klientów.

Jeżeli połączenie z aplikacją mobilną zostanie zerwane (np. z winy operatora telekomunikacyjnego), zaloguj się ponownie do usługi i sprawdź czy system zapamiętał ostatnie zlecenia złożone w aplikacji.

Po zakończeniu korzystania z aplikacji bezwzględnie zakończ pracę używając opcji Wyloguj dostępnej w głównym menu.

Nie pozostawiaj telefonu bez nadzoru i nie udostępniaj go osobom trzecim.

Bankowość mobilna Banku Pocztowego dostępna jest za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Android oraz iOS.
Minimalne wersje oprogramowania do sprawnej i bezpiecznej obsługi aplikacji mobilnej Pocztowy to: Android - 7 i iOS - 14.

Aplikację mobilną bezpłatnie pobierzesz ze sklepu App Store lub Google Play.

Strefa edukacji

chat z konsultantem