Samodzielna identyfikacja to wprowadzenie danych w automatycznym
serwisie IVR. Po wybraniu numeru telefonu na Infolinię 52 3499 499, po
powitaniu usłyszysz menu, z którego należy wybrać interesującą Cię
opcję, by móc wprowadzić dane do samodzielnej identyfikacji. Te dane to
NIK i hasło własne. Dokonaj wyboru opcji:
- jeżeli jesteś naszym Klientem - wybierz 1
- posiadasz NIK i hasło do bankowości telefonicznej – wybierz 1
teraz podajesz NIK i hasło własne. Od tej chwili jesteś Klientem
zidentyfikowanym i możesz samodzielnie wykonać operacje na rachunku lub
połączyć się z konsultantem (wybór opcji 0), któremu zlecisz wykonanie
dyspozycji.
Niektóre opcje samoobsługowe w IVR wymagają
dodatkowego zabezpieczenia (kod autoryzacyjny), np. zmiana haseł, obsługa rachunku
bankowego. Dlatego możesz zostać poproszony o wprowadzenie kodu autoryzacyjnego,
który otrzymasz SMS-em, na swój numer telefonu.
Za każdym razem,
gdy zechcesz załatwić sprawę w Banku w kontakcie telefonicznym, dokonaj
samodzielnej identyfikacji w automatycznym serwisie IVR i zdecyduj czy
samodzielnie dokonasz operacji na rachunku czy wolisz porozmawiać z
konsultantem.
Korzystanie z opcji samodzielnej identyfikacji
znacząco skraca czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jeśli
zdecydujesz się na obsługę za pośrednictwem konsultanta. Masz również
możliwość skorzystania z opcji samodzielnej obsługi rachunków oraz haseł
do bankowości telefonicznej i internetowej, bez łączenia się z
konsultantem.