Aktualnosci

3 lutego 2025
Wniosek o świadczenie 800+ już dostępny

Informujemy, że od 1 lutego 2025 r. w Bankowości Internetowej Pocztowy24 można składać wnioski o świadczenie wychowawcze 800+ na okres świadczeniowy od 01.06.2025 do 31.05.2026.

30 stycznia 2025
Możliwe utrudnienia w składaniu wniosków o świadczenie Rodzina 800+

W dniu 31.01.2025 w godz. 22.00 - 00:00 mogą występować przejściowe utrudnienia w składaniu wniosków o świadczenie Rodzina 800+.

28 stycznia 2025
Utrudnienia w dokonywaniu transakcji kartami

W dniu 03.02.2025 w godz. 00:00 - 02:00 w związku z pracami administracyjnymi, nie będzie możliwości wykonywania transakcji internetowych kartą z wykorzystaniem usługi 3DSecure.

28 stycznia 2025
Utrudnienia w korzystaniu z usług BLIK

W dniu 02.02.2025 w godz. 00:30 - 04:30 w związku z pracami serwisowymi, usługa przelewy na telefon BLIK będzie niedostępna.

20 stycznia 2025
Twoje zachowanie ma wpływ na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy

Pamiętaj, by zawsze kierować się zasadami bezpieczeństwa. Poniżej przypominamy dobre praktyki, o których warto pamiętać.

16 stycznia 2025
Wyczerpana pula nagród w promocji

Informujemy, że w dniu 20 stycznia 2025 dojdzie do wyczerpania puli nagród w promocji „Dobro wraca w punktach” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia.

7 stycznia 2025
Utrudnienia techniczne w dostępie do usług Banku
Aktualizacja: Od godz. 23:35 (07.01.2025) przywrócony został pełny dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz infolinii Banku.
31 grudnia 2024
Utrudnienia w korzystaniu z usług BLIK

W dniu 05.01.2025 w godz. 00:30 - 03:00 w związku z pracami serwisowymi, usługi BLIK będą niedostępne.

24 grudnia 2024
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od godz. 18:00 we wtorek 31 grudnia 2024 r. maksymalnie do godz. 9:30 w środę 1 stycznia 2025 r., wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

19 grudnia 2024
Jeśli kupujesz online, rób to bezpiecznie

Zachęcamy do przeczytania komentarza eksperckiego Agaty Jelonek - Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych Banku Pocztowego na temat bezpiecznych płatności w internecie.

chat z konsultantem