Szanowni Klienci,
w związku z wprowadzeniem na terenie całego kraju stanu zagrożenia epidemicznego informujemy, że placówki Banku Pocztowego świadczą pełną obsługę, jednak zmianie mogą ulec godziny pracy oraz dostępność niektórych z nich. Aktualne informacje o godzinach otwarcia placówek Banku są dostępne pod adresem https://www.pocztowy.pl/placowki-i-bankomaty/. Natomiast aktualne informacje o godzinach otwarcia placówek Poczty Polskiej S.A. są dostępne pod adresem http://placowki.poczta-polska.pl/.
Jednocześnie przypominamy o apelu polskich władz o wspieranie działań profilaktycznych i możliwe pozostawanie w domach. Dlatego zachęcamy Państwa do korzystania z bezgotówkowych form płatności z użyciem bankowości mobilnej.
Rekomendujemy obsługiwanie produktów przez Pocztowy24 i bankowość EnveloBanku. Przypominamy, że wszyscy Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z nowoczesnej platformy Bankowości EnveloBank i aplikacji mobilnej na telefon. Szczegóły na ten temat znajdują się tutaj.
Pracownicy Infolinii są dostępni dla Klientów w trybie 24h przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
• 801 100 500 dla telefonów stacjonarnych
• 52 34 99 499 dla telefonów komórkowych oraz stacjonarnych krajowych i zagranicznych
Zachęcamy do kontaktu.