Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 31.12.2020 (czwartek)
od 18:00 do 01.01.2021 (piątek) maksymalnie do 14:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz Infolinii. W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty
z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
Przelewy natychmiastowe przychodzące i wychodzące oraz obsługa wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej będą niedostępne od 31.12.2020 r. od godz. 18:00. 1 stycznia 2021 r. Infolinia Banku oraz zlecenia przelewów
są niedostępne zgodnie z zasadami ich dostępności.
Infolinia będzie niedostępna od od 31.12.2020 (czwartek) od 18:00 do 01.01.2021 (piątek) do końca dnia.
Ustalono następujące godziny obsługiwania zleceń przelewów 31 grudnia 2020 r.:
Za niedogodności przepraszamy.