Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 05.03.2021 (piątek) od 21:35 do 06.03.2021 (sobota) maksymalnie do 03:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz Infolinii.
W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
Infolinia będzie niedostępna od od 05.03.2021 (piątek) od 21:35 do 06.03.2021 zgodnie z godzinami jej dostępności. Za niedogodności przepraszamy.
Usługi będą niedostępne w następującym okresie:
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
05.03.2021 (piątek) od godz. 21:35 | 06.03.2021 (sobota) max. do godz. 03:00 |
• przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej Pocztowy24 • przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej Envelo Banku • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie EnveloKonta i EnveloKonta Firmowego oraz w obsłudze formularzy kontaktowych • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej • niedostępność Infolinii |