Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 21.05.2021 (piątek) od 21:35 do 22.05.2021 maksymalnie do godziny 14:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej.
W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W dniu 22.05.2021 (sobota) Infolinia Banku będzie pracować w trybie informacyjnym maksymalnie do godziny 12:00.
Usługi będą niedostępne w następującym okresie:
OD | DO | USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA |
21.05.2021 (piątek) od godz. 21:35 | 22.05.2021 (sobota) max. do godz. 14:00 |
• przerwa w funkcjonowaniu nowej wersji bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 |
21.05.2021 (piątek) od godz. 21:35 | 22.05.2021 (sobota) max. do godz. 12:00 |
• przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej • niedostępność automatycznej obsługi produktów na Infolinii |
Za niedogodności przepraszamy.