Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

20 września 2021

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi, od 24.09.2021 (piątek) od godz. 21:35 do 25.09.2021 (sobota) do godz. 06:30, wystąpi przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz Infolinii.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

Wpłaty i wypłaty w placówkach Poczty Polskiej będą niedostępne.

 


Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
24.09.2021 (piątek) od godz. 21:35 25.09.2021 (sobota) do godz. 06:30
  • przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej Nowy Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i Bankowości Mobilnej Pocztowy.
  • przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej Pocztowy24 (pocztowy24.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie kont, w tym firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej
  • niedostępność automatycznej obsługi produktów na Infolinii

 

Za utrudnienia przepraszamy.

chat z konsultantem