Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

21 grudnia 2021

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 31.12.2021 (piątek) od godz. 18:00 do 01.01.2022 (sobota) maksymalnie do godz. 14:00 wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do Infolinii.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:


•    Płatności mobilne BLIK
•    Płatności Pay-By-Link
•    Płatności kartą w Internecie z uwierzytelnieniem 3D Secure, zamawianie kart, przypisywanie kart do portfeli zewnętrznych Google Pay, Garmin Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay
•    Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
•    Automatyczne płatności za autostrady Autopay
•    Doładowania telefonu na kartę
•    Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
•    Wnioski o karty debetowe
•    Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
•    Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl

 

Infolinia będzie niedostępna od od 31.12.2021 (piątek) od 18:00 do 01.01.2022 (sobota) do końca dnia.


Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
31.12.2021 (piątek) od godz. 18:00 01.01.2022 (sobota) do godz. 14:00
  • przerwa w funkcjonowaniu nowej bankowości internetowej Pocztowy24 (online.pocztowy.pl), bankowości mobilnej Pocztowy.
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowści telefonicznej (dawniej: Telekonto)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej
31.12.2021 (piątek) od godz. 18:00 01.01.2022 (sobota) przez cały dzień
  • niedostępność Infolinii spowodowana pracami oraz dniem wolnym od pracy

 

Przelewy natychmiastowe przychodzące i wychodzące oraz obsługa wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej będą niedostępne od 31.12.2021 r. od godz. 18:00. 1 stycznia 2022 r. Infolinia Banku oraz zlecenia przelewów są niedostępne zgodnie z zasadami ich dostępności (1 stycznia jest dniem wolnym od pracy).

 

31 grudnia 2021 r. ulegną zmianie godziny realizacji przelewów - czytaj więcej>>

 

 

chat z konsultantem