Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

31 stycznia 2022

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 04.02.2022 (piątek) od godz. 22:00 do 05.02.2022 (sobota) maksymalnie do godziny 04:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do bankowości telefonicznej.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.


Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
04.02.2022 (piątek) od godz. 22:00 05.02.2022 (sobota) max. do godz. 04:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 (online.pocztowy.pl), bankowości mobilnej Pocztowy.
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości telefonicznej (dawniej: Telekonto)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

 

Za niedogodności przepraszamy.

 

chat z konsultantem