Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Tak, jak zapowiadaliśmy, w Banku Pocztowym zaczęły obowiązywać postanowienia dyrektywy PSD2 uchwalonej przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej 25 listopada 2015 r.
W praktyce PSD2 wprowadza do bankowości nowe rozwiązania. Między innymi zwiększa Twoje bezpieczeństwo w bankowości internetowej wprowadzając tzw. silne uwierzytelnienie Klienta.
Nowy sposób logowania w bankowości internetowej Pocztowy24:
Dotychczas logowałeś się do Pocztowy24 podając identyfikator NIK i hasło. Teraz podczas logowania do bankowości internetowej Pocztowy24 będziesz otrzymywać dodatkowy kod SMS lub zostaniesz poproszony o hasło do Certyfikatu, które posłuży do Twojej autoryzacji w bankowości.
Dodatkowa autoryzacja operacji wykonywanych przez IVR (Telekonto):
Jeśli wykonujesz operacje za pomocą IVR (Telekonta), przy zlecaniu wybranych operacjach będziesz proszony o ich autoryzację dodatkowym kodem SMS. Sam sposób logowania do Telekonta nie ulegnie zmianie – zalogujesz się wpisując tonowo na klawiaturze telefonu swój NIK i dotychczasowe hasło. Dodatkowa autoryzacja będzie wymagana przy wykonywaniu następujących operacji:
• zmiana hasła do Telekonta,
• zmiana hasła do bankowości internetowej,
• odblokowanie hasła do bankowości internetowej,
• wysłanie nowego hasła do bankowości internetowej smsem,
• dostęp do informacji (m.in. numeru rachunku bankowego, sprawdzenia salda),
• przelew krajowy (dla kontrahentów niezaufanych),
• zaufanie kontrahenta.
Sprawdź, jak wygląda logowanie i autoryzacja z silnym uwierzytelnieniem.