Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Aktualizacja: wczoraj (07.01.2025) od godziny 23:35 bankowości internetowa i mobilna są dostępne dla Klientów. Od tego momentu systemy działają bez zakłóceń. Jeśli ktoś z Państwa nadal ma problem z dostępem, prosimy o kontakt z Infolinią (52 3499 499). Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności.
Aktualizacja: Od godz. 23:35 (07.01.2025) przywrócony został pełny dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz infolinii Banku.
Obecnie (07.01.2025, g. 14:30) mogą występować utrudnienia techniczne w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej. Płatności kartami działają poprawnie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.