W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 10.02.2023, od godz. 21:35 do soboty 11.02.2023, maksymalnie do godz. 03:30, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.
W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi takie jak:
Płatności mobilne BLIK
Płatności Pay-By-Link
Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej
Automatyczne płatności za autostrady Autopay
Doładowania telefonu na kartę
Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi
Wnioski o karty debetowe
Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku
Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl
Za niedogodności przepraszamy.
Usługi będą niedostępne w następującym okresie:
Od
Do
Usługi których dotyczy przerwa
10.02.2023 (piątek) od godz. 21:35
11.02.2023 (sobota) max do godz. 03:30
przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy
przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.