Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, usługi przelew natychmiastowy oraz Giro płatność, uprzejmie przypominamy Państwu o możliwości wykonywania operacji bankowych z wykorzystaniem następujących kanałów kontaktu z Bankiem Pocztowym:
- placówek Banku Pocztowego
- placówek Poczty Polskiej
- infolinii: 801 100 500
- z użyciem kart płatniczych.
Ze względu na czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24, umożliwiamy wszystkim naszym Klientom bezpłatne dokonywanie przelewów we wszystkich dostępnych kanałach kontaktu z Bankiem, do chwili pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24. Szczegóły dotyczące transakcji zwolnionych z opłat znaleźć można TUTAJ.
Wydłużone zostały także godziny pracy Infolinii do godziny 24:00.
Realizowane zlecenia księgowane są przez Bank z właściwą dla transakcji datą, a reklamacje Klientów związane z zaistniałą sytuacją zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.
O przywróceniu pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24 poinformujemy Państwa niezwłocznie.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.