Strategia Banku Pocztowego do 2021 roku

28 czerwca 2017

 

Rada Nadzorcza Banku Pocztowego zaakceptowała Strategię rozwoju Banku do 2021 r., definiującą miejsce Banku w polskim systemie finansowym. W perspektywie Strategii Bank Pocztowy w oparciu o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską chce dokonać transformacji, stając się liderem bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, w szczególności w mniejszych miejscowościach, bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej. 

 

- Nowa Strategia Banku Pocztowego na lata 2017-2021 zakłada wykorzystanie efektu silnej synergii
i realnego współdziałania Grupy Poczty Polskiej, wpisując się w główne filary rozwoju Poczty Polskiej, największej instytucji usługowej w Polsce – mówi Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

 

 

chat z konsultantem