Ponad 170 tys. klientów złożyło już zdalnie wniosek o 500+

7 sierpnia 2017

Bank Pocztowy  uczestniczy programie od samego początku, dzięki czemu jego Klienci  już drugi rok z rzędu mogą ubiegać się o świadczenie w ramach programu Rodzina 500+ poprzez bankowość elektroniczną Pocztowy24. Co ważne – wniosek powinny złożyć zarówno rodziny, które chcą dołączyć do rządowego programu „Rodzina 500 plus”, jak i te, które są zainteresowane kontynuowaniem korzystania z otrzymywanego wsparcia.

Dlatego w systemach banku od 1 sierpnia dostępne są wnioski na dwa okresy:

  • na kolejny rok świadczeniowy trwający od 1.10.2017 do 30.09.2018
  • na okres do 30.09.2017 przeznaczony jest dla tych rodzin, którym urodziło się dziecko, na rzecz którego świadczenie będzie wypłacane jeszcze w tym okresie świadczeniowym

Wnioski składane z poziomu serwisu transakcyjnego Pocztowy24 są bezpieczne i łatwe w obsłudze. Część danych jest już uzupełniona automatycznie (m.in. : imię, nazwisko, pesel, adres email, nr telefonu, adres zameldowania oraz numer rachunku), dzięki czemu wypełnienie formularza jest szybkie i wygodne.

Odbiorcom świadczenia „Rodzina 500 plus” Bank Pocztowy poleca także Pocztowe Konto 500+ z atrakcyjnym oprocentowaniem 3% w skali roku (tu link: https://www.pocztowy.pl/indywidualni/pocztowe-konto-500plus/) – drugie najlepiej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku według sierpniowego rankingu bankier.pl

chat z konsultantem