Pocztowy – Bank bez barier

bank bez barier

Bank Pocztowy działa już na krajowym rynku od ponad 30 lat. Mimo, że przez dekady zmieniło się w naszym Banku wiele, wprowadziliśmy nowe atrakcyjne produkty kredytowe, kanały komunikacji oraz wygląd placówek, to jedna rzecz się nie zmieniła. Nasze podejście zawsze opierało się na stawianiu Klienta w centrum. Dzisiaj z dumą możemy powiedzieć o sobie – Pocztowy to bank bez barier.

Przez wiele lat byliśmy kojarzeni przede wszystkim jako Bank szczególnie ceniący sobie potrzeby i bezpieczeństwo osób starszych. Przyjazne i proste produkty, szeroka dostępność placówek (powiększona dodatkowo o placówki Poczty Polskiej) oraz zaangażowana obsługa powodowała, że osoby starsze chętnie wybierały nasze usługi.

W przypadku usług bankowych dostępność jest jednym z kluczowych elementów. Niezależnie od tego, czy Klient woli skorzystać z usług przez stronę internetową, czy woli osobiście udać się do placówki, musi czuć, że zostanie dobrze obsłużony. To samo tyczy się osób o specjalnych potrzebach, z różnych stopniem niepełnosprawności ruchowej, narządów mowy, słuchu lub wzroku. To właśnie im staramy się poświęcać jak najwięcej uwagi dostosowując kanały komunikacji do ich potrzeb, promując podejście Bank bez barier.

Przyjazna strona www Banku Pocztowego

Nasza strona www kilka dni temu obchodziła swoje pierwsze urodziny. Kiedy ją projektowaliśmy hasłem, które mieliśmy wypisane na ścianie było: użyteczność i prostota. Dzięki temu Klient trafiający na pocztowy.pl, nie musi szukać potrzebnych mu informacji czy produktów głęboko w treści strony. Wszystko co najważniejsze ma podane „na tacy”.

Podczas prac nad nową stroną, bardzo ważnym aspektem była również dostępność strony dla osób ze specjalnymi potrzebami. Od samego uruchomienia nowego serwisu tacy Klienci mogą skorzystać zarówno z opcji zwiększenia kontrastu strony oraz powiększenia fontów. Dodatkowo mają do dyspozycji pomoc asystenta języka migowego w kontaktach z naszą Infolinią. Wszystkie narzędzia zwiększające przystępność naszego serwisu www, są dostępne z każdego poziomu strony. Znajdziecie je obok przycisku Zaloguj się.

Placówki bez barier

Nasze placówki nie pozostają w tyle. Cały czas pracujemy nad zwiększeniem ich dostępności dla osób o specjalnych potrzebach. Podjazdy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, pętle dla osób niedosłyszących oraz komputery dla osób nie posiadających ich w domu, a chcących skorzystać z naszej bankowości.

Jak sprawdzić czy placówka do której się wybierasz posiada takie udogodnienia? Wejdź na stronę pocztowy.pl, na stronie głównej w sekcji Placówki i bankomaty wpisz nazwę miasta i kliknij dalej lub wejdź bezpośrednio na tę stronę. Na mapce wybierz placówkę do której masz najbliżej i kliknij w nią. W rozwiniętym okienku znajdziesz ikonkę, która podpowie czy w placówce znajdują się udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

W najbliższym czasie dodamy również oznaczenia placówek z udogodnieniami dla osób niesłyszących oraz takich w których z komputerów mogą skorzystać osoby, które czują się wykluczone cyfrowo.

Gotówkę dostarczymy Ci do domu

Ważną usługą, która wyróżnia Bank Pocztowy na rynku, jest możliwość zamówienia gotówki z dostawą do domu przez listonosza. Taka opcja jest przeznaczona nie tylko dla osób niepełnosprawnych, ale również dla młodych mam, osób starszych i wszystkich, którzy nie mogą z różnych powodów wyjść z domu, żeby odwiedzić bankomat czy placówkę.

Usługę przeznaczona jest dla osób posiadających konto w Banku Pocztowym. Dyspozycję można złożyć już przy zakładaniu rachunku lub w każdej innej chwili. Możesz ją złożyć przez telefon do godziny 22:00 w dniu poprzedzającym dostarczenie pieniędzy do domu. Usługa jest płatna i kosztuje w zależności od posiadanego konta od 7 do 10 zł. Więcej informacji o dostarczaniu pieniędzy do domu znajdziesz tutaj.

Pomocni i bez barier

W Banku Pocztowym cały czas pracujemy nad tym, żeby nasze produkty wyróżniały się nie tylko swoją jakością ale również, żeby były dostępne dla każdego. Mamy nadzieję, że dzięki innowacjom, które wprowadzamy, będziemy mogli razem cieszyć się tym, że nasz Bank, to bank bez barier.

0 0 głosów
Ocena Artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Proszę o komentarz.x