- Bezpłatna karta do konta (po dokonaniu płatności bezgotówkowych na kwotę min. 400 zł w miesiącu)
- Bezpłatne wypłaty i wpłaty gotówki na rachunek w placówkach Banku i Poczty Polskiej
- Możliwość dostarczenia gotówki do domu przez listonosza
Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Wygodne, bezpieczne, łatwo dostępne konto osobiste dla seniorów.
Prowadzenie konta, bezwarunkowo
Przelewy i zlecenia stale z konta przez bankowość internetową oraz aplikację mobilną
Wypłaty z bankomatów sieci Planet Cash i PKO BP na terenie kraju
Wypłaty we wpłatomatach Euronet i Planet Cash
Karta do konta przy dokonaniu płatności bezgotówkowych na min. 400 zł
Jeśli zapomnisz, jaki masz numer konta wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu SMS ze specjalną komendą. W natychmiastowej odpowiedzi od Banku otrzymasz wiadomość z numerem swojego konta. Treść SMSa zbuduj wg następującego schematu: [nrb][przerwa][identyfikatorSMS konta] i wyślij pod numer 661 100 500. Jeśli posiadasz tylko jedno konto wystarczy, że wpiszesz "nrb". Możesz również zadzwonić na Infolinię: 52 3499 499, zgłosić się do najbliższej placówki Banku, Poczty lub sprawdzić numer bezpośrednio w serwisie Pocztowy24.
Przestępstwa w sieci są coraz bardziej powszechnym problemem.
Duża ich część dotyka Seniorów. Chcesz się dowiedzieć co zrobić, aby się
przed nimi ustrzec?