Bankowość dla klientów detalicznych, małych firm i agrobiznesu
Bankowość dla klientów instytucjonalnych i wspólnot mieszkaniowych
Bankuj mobilnie. Aktywuj aplikację Pocztowy.
Informujemy, że z dniem 1 kwietnia 2025 r. Bank Pocztowy S.A. wprowadza zmiany w „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków oraz wydawania i obsługi kart płatniczych biznes dla klientów instytucjonalnych w Banku Pocztowym S.A.” oraz w „Warunkach świadczenia usług drogą elektroniczną dla Klientów instytucjonalnych w Banku Pocztowym S.A.”.
W dniu 03.02.2025 w godz. 00:00 - 02:00 w związku z pracami administracyjnymi, nie będzie możliwości wykonywania transakcji internetowych kartą z wykorzystaniem usługi 3DSecure.
W dniu 02.02.2025 w godz. 00:30 - 04:30 w związku z pracami serwisowymi, usługa przelewy na telefon BLIK będzie niedostępna.
Pamiętaj, by zawsze kierować się zasadami bezpieczeństwa. Poniżej przypominamy dobre praktyki, o których warto pamiętać.
W dniu 05.01.2025 w godz. 00:30 - 03:00 w związku z pracami serwisowymi, usługi BLIK będą niedostępne.
W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od godz. 18:00 we wtorek 31 grudnia 2024 r. maksymalnie do godz. 9:30 w środę 1 stycznia 2025 r., wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.
Zachęcamy do przeczytania komentarza eksperckiego Agaty Jelonek - Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych Banku Pocztowego na temat bezpiecznych płatności w internecie.
Informujemy w dniu 24 grudnia 2024 r oraz 31 grudnia 2024 odbędą się tylko 2 sesje Elixir otrzymany (sesja 1 i sesja 2). 24 i 31 grudnia 2024 r. ulegną zmianie godziny realizacji przelewów.