Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

29 listopada 2021

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 3.12.2021 (piątek) od godz. 22:00 do 4.12.2021 (sobota) maksymalnie do godziny 04:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do bankowości telefonicznej.

 

W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 


Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
3.12.2021 (piątek) od godz. 22:00 4.12.2021 (sobota) do godz. 04:00
  • przerwa w funkcjonowaniu nowej bankowości internetowej Pocztowy24 (online.pocztowy.pl), bankowości mobilnej Pocztowy.
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowści telefonicznej (dawniej: Telekonto)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej

 

Za utrudnienia przepraszamy.

chat z konsultantem