Planowana przerwa w dostępie do usług Banku

28 marca 2022

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 01.04.2022, od godz. 23:00 do soboty 02.04.2022, maksymalnie do godz. 01:00, informacje o kartach i operacjach kartami m.in. w bankowości internetowej i mobilnej będą niedostępne.

 

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

 

Bankowość internetowa i mobilna, z wyjątkiem informacji dotyczących kart, będzie działać bez zakłóceń.

 

W związku z niedostępnością kart w bankowości internetowej, mobilnej oraz we wnioskach produktowych, nie będą dostępne następujące usługi:

  • Zamawianie kart, przypisywanie kart do portfeli zewnętrznych Google Pay, Garmin Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay.
  • Wyświetlenie informacji o kartach i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej (np. zmiana PIN do karty, zarządzanie limitami na karcie).
  • Niektóre wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile.
  • Wnioski o karty debetowe i kredytowe.


Usługi będą niedostępne w następującym okresie:

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA
01.04.2021 (piątek) od godz. 23:00 02.04.2022 (sobota) max. do godz. 01:00
  • przerwa w dostępie do informacji o kartach debetowych i kredytowych oraz do operacji kartami w bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy.
  • przerwa w dostępie do informacji o kartach debetowych i kredytowych oraz do operacji kartami w bankowości internetowej dla klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o założenie karty debetowej i kredytowej.

 

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

 

chat z konsultantem