Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

19 listopada 2024

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od soboty 23.11.2024, od godz. 02:00, do soboty 23.11.2024, maksymalnie do godz. 07:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne następujące usługi:

  • płatności mobilne BLIK,
  • płatności Pay-By-Link,
  • płatności MoneyGram,
  • przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
  • automatyczne płatności za autostrady Autopay,
  • doładowania telefonu na kartę,
  • wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
  • wnioski o karty debetowe,
  • wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
  • wnioski o kontakt na stronie Banku pocztowy.pl,
  • obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej.

Za niedogodności przepraszamy.

Od DoUsługi których dotyczy przerwa
23.11.2024 (sobota) od godz. 02:0023.11.2024 (sobota) max do godz 07:00
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy,
  • przerwa w funkcjonowaniu bankości internetowej dla Klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl)
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych,
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej. 



chat z konsultantem