W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od piątku 23.06.2023, od godz. 21:35,do soboty 24.06.2023, maksymalnie do godz. 03:30, wystąpią przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.
W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi, takie jak:
płatności mobilne BLIK,
płatności Pay-By-Link,
przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
automatyczne płatności za autostrady Autopay,
doładowania telefonu na kartę,
wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
wnioski o karty debetowe,
wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl.
Za niedogodności przepraszamy.
Usługi będą niedostępne w następującym okresie:
Od
Do
Usługi których dotyczy przerwa
23.06.2023 (piątek) od godz. 21:35
24.06.2023 (sobota) max. do godz. 03:30
przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy,
przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.pocztowy.pl),
przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych,
zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.