Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego

1 grudnia 2023

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od niedzieli 3.12.2023, od godz. 20:00, do poniedziałku 4.12.2023, maksymalnie do godz. 02:00, wystąpią przerwy w dostępie do usług bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej.

W tym czasie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

W związku z niedostępnością bankowości elektronicznych i innych systemów, nie będą dostępne usługi, takie jak:

  • Płatności mobilne BLIK,
  • Płatności Pay-By-Link,
  • Płatności MoneyGram,
  • Przelewy i operacje na kartach w bankowości internetowej i mobilnej,
  • Automatyczne płatności za autostrady Autopay,
  • Doładowania telefonu na kartę,
  • Wnioski o Kredyt online i inne wnioski w Markecie Cyfrowym, w tym wnioski o kartę kredytową, usługi pocztowe e-Awizo oraz Polecony do skrzynki, wnioski o przystąpienie do promocji po otwarciu Konta w Porządku lub zarejestrowanie karty w promocji Mastercard Bezcenne Chwile oraz wnioski związane z Tarczami Finansowymi,
  • Wnioski o karty debetowe,
  • Wnioski o przeniesienie rachunku z innego banku,
  • Wnioski o kontakt na stronie banku pocztowy.pl.
  • Obsługa produktów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe w placówkach Poczty Polskiej. 

Za niedogodności przepraszamy.


OdDoUsługi, których dotyczy przerwa
3.12.2023 (niedziela) od godz. 20:004.12.2023 (poniedziałek) max do godz. 2:00

  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów detalicznych Pocztowy24 (online.pocztowy.pl) i bankowości mobilnej Pocztowy,
  • przerwa w funkcjonowaniu bankowości internetowej dla Klientów instytucjonalnych Pocztowy24 (biznes.poczotowy.pl),
  • przerwa w przyjmowaniu wniosków o Konta w Porządku, kont firmowych oraz w obsłudze formularzy kontaktowych,
  • zawieszenie obsługi produktów oraz wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.


chat z konsultantem