Pocztowy24. Nowa bankowość, nowe możliwości

Prosta i nowoczesna bankowość internetowa Pocztowy24

Bankowość internetowa i mobilna to dziś rynkowy standard, jednak bankowość bankowości nierówna. Przedstawiam Pocztowy24 – nową bankowość internetową Banku Pocztowego.

Bankowość internetowa Pocztowy24 – dlaczego warto

Osobiście korzystam z konta bankowego często, co nie oznacza że poświęcam na to wiele czasu. Przeciwnie – dokonując wyboru banku faktycznie wybierałem właśnie bankowość internetową, która zapewni mi prostą obsługę produktów bankowych. I wiem, że nie byłem w tym odosobniony. Także moi znajomi mówili – „bank to bank, ważne, by bankowość internetowa była spoko”. Czyli by była czytelna, przyjazna graficznie, a przez to intuicyjna w obsłudze. Czy bankowość internetowa Pocztowy24 taka jest? Jasne – nawet taki smaczek jak graficzna prezentacja oszczędności i zobowiązań mówi mi, kiedy powinienem nieco zwolnić z wydatkami…

Jedyny taki kalendarz

Z bankowością Pocztowy24 zapomniałem o płatnościach i się cieszę… To dlatego, że pamięta o nich za mnie moduł organizowania płatności w formie wygodnego kalendarza – jedyny taki na rynku.

Sprawnie zarządzanie cyklicznymi płatnościami i planowanie przyszłych wydatków

Teraz już nie wyobrażam sobie realizacji cyklicznych płatności oraz planowania przyszłych wydatków bez bankowości internetowej Pocztowy24 i kalendarza. Dzięki temu wygodnemu rozwiązaniu mam możliwość łatwego dodawania wpisów do kalendarza, ustawiania przypomnień o ważnych terminach płatności, wykonywania płatności bezpośrednio z kalendarza oraz integracji z zewnętrznym kalendarzem. Takiej wygody bez konieczności pamiętania o wszystkim wcześniej nigdy nie miałem. I oszczędzam czas – czyli realizuję mój cel nadrzędny, jaki wskazałem wybierając bankowość internetową.

Płacenie faktur z bankowością internetową Pocztowy24 jest najprostsze

Podobnie z dostępnym z poziomu bankowości internetowej i mobilnej modułem faktur. Teraz już nie wpisuję ręcznie danych z faktury do opłacenia – ja je wgrywam w formie elektronicznej. Mogę też wczytać QR kod moim smartfonem, a dane automatycznie wczytają się do formatki przelewu. Mogę też eksportować terminy płatności do kalendarza, a ponadto moduł faktur w bankowości internetowej Pocztowy24 zabezpieczy mnie przed ponownym wykonaniem płatności. Czy potrzebuję czegoś więcej? Nie mam pytań.

Nowa bankowość to też aplikacja na telefon

Dopóki nie zacząłem korzystać – sam miałem wątpliwości. Po co płacić telefonem? I jeszcze większe wątpliwości – po co płacić zegarkiem? Przecież mam już kartę do konta i bankowość internetową Pocztowy24, a to mi wystarcza. Nagle, od pierwszego użycia bankowości mobilnej Pocztowy, zdałem sobie sprawię w jakiej żyłem nieświadomości. Każdy, kto choć raz korzystał z bankowości mobilnej i płacił w ten sposób za zakupy wie o czym mówię. To jest po prostu jeszcze wygodniejsze i również bezpieczne. Wystarczy urządzenie z systemem Android oraz iOS i ściągnięcie aplikacji Pocztowy z Google Play lub AppStore, by wygodnie płacić przy użyciu BLIKa czy Autopay. Mam też możliwość płacenia telefonem za pomocą Apple Pay, Google Pay lub zegarkiem z Garmin Pay. Z nową bankowością decyzja jak płacę należy tylko do mnie – Bank Pocztowy daje mi wybór, a ja oszczędzam czas. Właśnie po to mi bankowość internetowa i mobilna.

1 3 głosów
Ocena Artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
10 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
Magdalena
Magdalena
2 Lata temu

Również uważam, że stara wersja była lepsza. W nowej jest problem z modyfikacją zleceń stałych

Bank Pocztowy
Admin
Bank Pocztowy
2 Lata temu
Odpowiedz  Magdalena

Już podpowiadamy jak modyfikować zlecenia stałe. Modyfikacja zleceń stałych jest dostępna w bankowości internetowej (w Płatności –> Zaplanowane operacje). Należy wybrać zdefiniowane zlecenia stałe i po rozwinięciu szczegółów jest opcja Modyfikuj.

Marta
Marta
2 Lata temu
Odpowiedz  Bank Pocztowy

Zgadzam sie z Magdalena. Ilez czasu zajelo pracownikom banku zeby pomoc mi w pierwszym zalogowaniu w nowej wersji. Wypunktuje kilka spawa.
1. Kalendarz zlecen stalych -modyfikacja nie dziala.
2. Nazwy lokat zalozonych w starej wersji zniknely. W odpowiedzi na reklamacje otrzymalam odpowiedz ze to nie do przejscia.nie ma takiej mozliwosci
3. Dokonywanie platnosci za zakupy internetowe za posrednictwem przelewy24- ciagle zawieszenia systemu.3 miesiac czekam na odpowiedz na reklamacje.
4. Problem z autoryzacja nowej karty mastercard..
Na te chwile dziekuje

Bank Pocztowy
Admin
Bank Pocztowy
2 Lata temu
Odpowiedz  Marta

1. Modyfikacji zleceń stałych można dokonać w taki sposób: należy wejść w Płatności, a następnie w Zaplanowane operacje.
2. Niestety nie ma możliwości przeniesienia nazw lokat nadanych przez Klienta w starej wersji bankowości.
3. Jeśli płatność za zakupy w internetowe z użyciem pay by link sprawia problem, zachęcamy do dokonywania płatności przy użyciu Blik’a.
4. Przydatne informacji odnośnie autoryzacji karty znajdują się pod tym linkiem: https://www.pocztowy.pl/indywidualni/karty-platnicze/

Marek
Marek
2 Lata temu

Zdecydowanie wolałem starszą wersję

Bank Pocztowy
Admin
Bank Pocztowy
2 Lata temu
Odpowiedz  Marek

Dziękujemy za opinię. Co moglibyśmy zrobić, by „ulepszyć” nową wersję bankowości?

Magdalena
Magdalena
2 Lata temu
Odpowiedz  Bank Pocztowy

w nowej wersji brak możliwości podglądu operacji zaplanowanych

Bank Pocztowy
Admin
Bank Pocztowy
2 Lata temu
Odpowiedz  Magdalena

Operacje zaplanowane w bankowości internetowej są widoczne w sekcji Płatności –> Zaplanowane operacje, a w bankowości mobilnej w menu głównym -> Zaplanowane operacje.

Edyta
Edyta
2 Lata temu
Odpowiedz  Bank Pocztowy

Nie ma możliwości kliknięcia w już wykonaną operację i użycia opcji „wykonaj ponownie” bez wpisywania danych odbiorcy przelewu drugi raz

Bank Pocztowy
Admin
Bank Pocztowy
2 Lata temu
Odpowiedz  Edyta

Ponowne wykonanie przelewu wychodzącego jest możliwe z poziomu Historii transakcji (akcja Wykonaj ponownie). Wyjątek mogą stanowić płatności podatkowe, gdzie należy uzupełnić część danych.

10
0
Proszę o komentarz.x