Pytania do banku, gdzie szukać odpowiedzi?

Infolinię Banku

Masz pytania dotyczące produktów i usług naszego Banku? Jak myślisz, czy zawsze trzeba dzwonić na Infolinię Banku? Oczywiście, że nie. Wiele treści pomocowych znajdziesz na stronie informacyjnej Banku. W tym artykule podpowiemy, gdzie i jak możesz samodzielnie znaleźć przydatne informacje, a w jakich przypadkach warto się skontaktować Bankiem.

Kto pyta nie błądzi – brzmi popularne powiedzenie. Ale niejednokrotnie szukając informacji, z góry zakładamy, że możemy… zabłądzić. Niejednokrotnie wolimy zadzwonić na Infolinię Banku, by tam ktoś szybko udzielił nam informacji. Dlaczego tak się dzieje? Bo ciągle się spieszymy i nie chcemy tracić czasu na poszukiwania, szczególnie jeśli nie do końca wiemy, gdzie opisane są rzeczy, do których chcemy dotrzeć.

Dlatego dziś chcielibyśmy przybliżyć Wam serwis informacyjny pocztowy.pl i wskazać w nim miejsca, w których znajdują się najczęściej poszukiwane przez Was informacje.

Informacji o produktach – koncie, karcie, kredycie

Na tzw. stronach produktowych znajdują się szczegółowe informacje na temat produktów, jakie Bank oferuje swoim Klientom. Mowa tu przede wszystkim o kontach osobistych, kartach do kont, produktach oszczędnościowych (konto, lokaty), kredytach czy ubezpieczeniach. Na tych stronach przeczytacie też o usługach: bankowości internetowej i mobilnej, płatnościach mobilnych, usługach pocztowych czy świadczeniach, takich jak „500+”.

Gdzie znajdziemy strony produktowe? Po wejściu na pocztowy.pl, strony te są dostępne na górnej belce – w tzw. głównym menu. Są one pogrupowane według kategorii produktów: „konta osobiste”, „kredyty i pożyczki”, itd. Czego warto szukać na tych stronach? Informacji o danym produkcie i produktach uzupełniających, aktualnych opłatach lub braku opłat – dane te znajdują się na dole strony w sekcji Tabele i dokumenty. Tam też znajduje się regulamin danego produktu i inne ważne dokumenty. Ważną sekcją stron produktowych są tzw. pytania i odpowiedzi (FAQ), które pomogą np. przy podjęciu decyzji o nabyciu danego produktu. Jeśli z kolei masz już produkt, a chcesz dowiedzieć się więcej o jego możliwościach, umożliwi Ci to „Strefa edukacji”. Tam znajdziesz propozycje artykułów z Bloga Banku Pocztowego, które uczą lepszego, bo świadomego bankowania.

Dodatkowe treści pomocowe – gdzie szukać?

Jeśli szukasz informacji o bieżących opłatach np. za konto czy kartę, wejdź na stronę Opłaty i prowizje. Znajdziesz tam Tabelę opłat dla wszystkich produktów jakie obecnie oferujemy.  O oprocentowaniu lokat, kredytów, karty kredytowej przeczytasz na stronie Oprocentowanie. Regulaminy czy wzory umów znajdziesz na stronie Regulaminy i formularze. Te strony znajdziesz w tzw. stopce strony – tj. w dolnej części serwisu.

Po dodatkowe przydatne informacje o wszystkich produktach i usługach, warto zajrzeć na stronę Pomoc https://www.pocztowy.pl/pomoc. Tam, na samej górze, znajdziesz te pytania i odpowiedzi, które aktualnie najczęściej zadają nam Klienci. Zaraz pod nimi znajdują się kategorie tematyczne pytań. Wybierz tą, która Cię interesuje i zostaniesz przekierowany do kopalni wiedzy na dany temat.

Nie zapominaj też o naszym Blogu. Na stronie startowej Bloga są kategorie artykułów – np. „Aplikacja mobilna Pocztowy” czy „Bankowa Infolinia”. One kierują do zbioru artykułów na dany temat. Warto je przeczytać, by mieć praktyczną wiedzę na temat korzystania z już posiadanego konta, karty czy aplikacji mobilnej.

Gdzie znajdę informacje o produktach archiwalnych

Jeśli posiadasz u nas produkt, np. Konto Nestor, którego obecnie już nie oferujemy nowym Klientom, informacje o nim znajdziesz na stronie Produkty archiwalne, a dokumenty z nim związane na stronie Archiwalne regulaminy i formularze.

Nie chce Ci się klikać? Szukaj na skróty

Wyszukiwarka po serwisie www Banku, to kolejny sposób na poszukiwanie informacji. Znajdziesz ją na stronie głównej pod symbolem lupki w menu górnym. Chcesz szybko odfiltrować podstrony i linki do dokumentów dotyczących np. bankowości mobilnej? Wpisz do okienka z lupką „bankowość mobilna” i kliknij Enter. Pojawi się lista ważnych podstron: strony produktowej o usłudze, przydatnych artykułów na Blogu o bankowości, a nawet archiwalnych komunikatów o bankowości.

Nie działa mi bankowość – macie awarię?

Nie możesz się zalogować do bankowości lub nie wczytuje Ci się strona logowania do bankowości? Zanim zadzwonisz na Infolinię z pytaniem czy Bank ma awarię, zajrzyj na pocztowy.pl. Jeśli bankowość nie działa z powodu prowadzonych prac technicznych, na żółtym pasku na samej górze strony będzie o tym informacja. Planowane prace skutkujące nieodstępnością bankowości są zawsze zapowiadane z dużym wyprzedzeniem. Głównym źródłem informacji o nich jest właśnie żółty pasek na stronie głównej pocztowy.pl oraz strony logowania do bankowości internetowej i mobilnej. Jeśli tam nie znajdziesz komunikatu o niedostępności, upewnij się, że wpisujesz poprawne dane do logowania, jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z Infolinią.

Gdzie szukać danych kontaktowych z Bankiem

Wszystkie kanały kontaktu z Bankiem znajdziesz na stronie Kontakt. Po pierwsze: formularz kontaktowy za pomocą którego możesz do nas napisać, komunikatory: Czat i Messenger przez które porozmawiasz z naszymi Konsultantami. Znajdziesz tam też ważne nr telefonu – na Infolinię Banku: w języku polskim, języku ukraińskim i sprzedażową oraz numer do zastrzegania karty. Na tej stronie poprzez wyszukiwarkę (mapkę) wyszukasz najbliższą placówkę i przeczytasz, jakie sprawy możesz tam załatwić. Tam również odszukasz bankomat czy wpłatomat. Ponadto na stronie Kontakt znajdziesz adresy korespondencyjne do Centrali Banku.

Przeczytaj także zawarte na tej stronie ważne pytania i odpowiedzi z którymi Klienci dzwonią na Infolinię najczęściej, oraz takie dotyczące kontaktu z Bankiem. Dowiesz się z nich m.in. jakie sprawy załatwisz na Infolinii bez NIK i hasła do bankowości telefonicznej lub co zrobić, gdy zablokujesz sobie bankowość.

Kiedy dzwonić na Infolinię Banku?

Przede wszystkim, kiedy zgubisz kartę lub została Ci ona ukradziona – wówczas dzwoń na dedykowany całodobowy numer: 52 3499 494. A kiedy warto porozmawiać z naszym Konsultantem? Przez ogólną Infolinię otrzymasz pomoc w przypadku zgubionego hasła do bankowości, gdy musisz uzyskać zaświadczenie z Banku lub gdy chcesz z pomocą Konsultanta sprawdzić stan konta lub zlecić wykonanie operacji bankowych. Jednak pamiętaj, że większość tych rzeczy wykonasz sam – w bankowości, wtedy, kiedy chcesz, z dowolnego miejsca.

0 0 głosów
Ocena Artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Proszę o komentarz.x